Sony zamierza poprawić komunikację ze swoimi fanami
Jeśli można coś Sony zarzucić, to komunikacja ze swoimi fanami i posiadaczami PS4, która od pewnego czasu sporo podupadła. Włodarze działu PlayStation jednak widzą i obiecują poprawę.
W ostatnim odcinku PlayStation Blogcast, gościem był Shawn Layden, który poruszył wiele tematów, tych mniej lub bardziej istotnych. Jednym z nich był problem z komunikacją z fanami, zwłaszcza po ogłoszeniu, że tegoroczne PlayStation Experience się nie odbędzie.
Sony wprowadza opcję zmiany PlayStation ID. Znamy konkrety
Layden zapewnił, że widzi problem i obiecuje jego poprawę.
Poprawimy się w naszej komunikacja z fanami. Znajdziemy nowe sposoby by do nich docierać, pokazywać nad czym pracujemy i co chcemy osiągnąć.
Niektórzy zasugerowali, że być może Sony powinno pójść drogą Nintendo i przygotowywać swoją wersję Directa w którym informowano by o nowych materiałach z zapowiedzianych gier, pokazując przy okazji nowości. Ale mimo wszystko uważam, że w tym aspekcie Sony nie powinno kopiować tego rozwiązania, zwłaszcza że dobrze funkcjonuje ich oficjalny blog.
Problemem jest po prostu fakt, że w Sony mało kto wypowiada się na tematy najbliższej przyszłości, a jeśli się zdecyduje, to robi to w wyjątkowo tajemniczy sposób, nie mówiąc niczego konkretnego.