Quake Champions z przepustkami bojowymi. Twórcy udostępniają znany tryb

Gry
781V
Quake Champions z przepustkami bojowymi. Twórcy udostępniają znany tryb
Wojciech Gruszczyk | 06.12.2018, 09:28

id Software nie zakończyło wsparcia Quake Champions. Deweloperzy idąc za ostatnią modą zdecydowali się urozmaicić postępy rozgrywki, usunęli z gry lootboxy i udostępnili nawet znany i ceniony wariant zabawy.

Do Quake Champions nadciągają ogromne zmiany. Twórcy postanowili dopracować ekonomię i w rezultacie usuwają z gry skrzynki. Firma tym razem stawia na przepustki bojowe.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fallout 76 z kolejną rażącą wpadką. Bethesda udostępniła dokładne dane klientów

Gra id Software korzysta z systemu znanego z produkcji Battle Royale. Gracze otrzymują dostęp do przepustek bojowych i mogą teraz rozwijać swoich bohaterów przez normalną rozgrywkę. Oczywiście firma oferuje drugi „pakiet przedmiotów”, który został wyceniony na 1000 sztuk platyny. Tak prezentują się szczegóły:

  • Im dłużej grasz, tym więcej nagród zdobywasz - fraguj ze znajomymi, awansuj, zgarniaj mnóstwo ekstra łupów!
  • Zarówno gracze grający za darmo, jak i płacący, otrzymają skórki, cieniowania, przedmioty estetyczne, ikony, tabliczki na imię, walutę i pojemniki z łupem. Płacący gracze otrzymają więcej nagród, a większość elementów na ścieżce płatnej będzie zupełnie nowa.  
  • Każdy sezon zawierać będzie 100-poziomową drabinkę, wypełnioną po brzegi nagrodami.
  • Płacący gracze będą mogli skorzystać z dodatkowej premii - natychmiast odblokuje ona unikatową broń i ozdobnik.
  • Wydarzenia dzienne i tygodniowe będą dostępne zarówno na ścieżce płatnej, jak i darmowej, ale płatna wersja oferować będzie dodatkowe wyzwania tygodniowe, dzięki którym będzie można zdobyć więcej waluty i nagród.

Pewną rewolucję dostrzeżemy w przypadku postępu czempionów , ponieważ teraz każdy heros otrzyma własny progres i podczas zabawy będziemy zaliczać najróżniejsze wyzwania. Twórcy chcą nam zaoferować jeszcze więcej nagród i oczywiście zachęcić graczy do ciągłego strzelania na serwerach Quake Champions.

Do gry trafi również przejmowanie flag, czyli jeden z kultowych trybów, w którym naszym zadaniem jest przejęcie flagi przeciwnika i doprowadzanie jej do własnej bazy.

Tryb przejmowania flagi (CTF) powraca! Społeczność o niego prosiła i teraz ten klasyczny tryb FPS znów się pojawia, z całą charakterystyczną dynamiką Quake. Aby pomóc wam rozpocząć zabawę, do aktualizacji dołączamy nową mapę Citadel, specjalnie zaprojektowaną dla CTF. Uważni fani Quake mogą zauważyć, że Citadel inspirowana była planszą „Stone Keep” z Quake Live. Przygotujcie swoje drużyny i skorzystajcie z wszelkich dostępnych środków, aby obronić flagę.

Sezon w Quake Champions będzie trwał trzy miesiące, a dokładne szczegóły aktualizacji znajdziecie w tym miejscu.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper