The Game Awards z kapitalnymi wynikami. 128% lepsza oglądalność względem ubiegłego roku
Geoff Keighley podsumował tegoroczne The Game Awards. Organizator może pochwalić się fantastycznymi wynikami, które pokazują, że impreza odniosła olbrzymi sukces. Teraz tylko czekać na kolejną edycję.
W ubiegłym tygodniu byliśmy świadkami The Game Awards. Na imprezie zobaczyliśmy prezentację kilku ciekawych produkcji i choć niektórzy liczyli na więcej, to w ostateczności raczej nie powinniśmy narzekać na wydarzenie.
The Game Awards. Zapowiedzi, zwiastuny, rozgrywka, wszystko! Podsumowanie, wrażenia i ankieta
Geoff Keighley potwierdził bardzo dobre rezultaty wygenerowany przez The Game Awards – imprezę oglądało 26,2 mln widzów i jest to dokładnie 128% wzrost względem 11,5 mln obserwujących z 2017 roku!
W szczytowym momencie jedną relację na Twitchu śledziło ponad 1,13 mln fanów gier – jak wiadomo Keighley zadbał o małe nagrody dla sympatyków, którzy zdecydowali się oglądać imprezę na oficjalnym kanale. Nawet w tym miejscu TGA odnotowało niemal 50% progres.
Należy oczywiście zaznaczyć, że ponad 300 twórców na Twitchu przygotowywało swoje relacje (+140% względem 2017 roku), a The Game Awards było czwartą, najchętniej wpisywaną frazą na Twitterze. Gracze oczywiście nie zawiedli w przypadku wybierania najlepszych produkcji – oddaliśmy ponad 10,5 mln głosów (+50% rok do roku).
Geoff Keighley jeszcze nie powiedział tego głośno, ale w 2019 roku powinniśmy ponownie oglądać wielkie rozdanie nagród – w końcu trudno będzie zrezygnować z tej imprezy.
Tak prezentują się wyniki The Game Awards (liczba widzów):
- 2018: 26.2 mln (+128%)
- 2017: 11.5 mln (+202%)
- 2016: 3.8 mln (+65%)
- 2015: 2.3 mln (+23%)
- 2014: 1.9 mln