World War 3. Aktualizacja 0.3 jest już dostępna. Twórcy dodali mapę, która miała się ukazać w 2019 r.
Na serwerach World War 3 jest już dostępna, obiecana łatka z masą nowej zawartości.
Niedawno The Farm 51 udostępniło graczom nową zawartość do testów, lecz dostęp do PTE był ograniczony. Jednak już teraz wszyscy zainteresowani mogą korzystać z nowości dodanych do gry.
Fallout 76 sprzedaje się lepiej niż Battlefield 5
Zgodnie z zapowiedzią aktualizacja 0.3 zawiera m.in. prototyp nowej mapy Smoleńsk i kilka nowych broni. Lecz dzięki feedbackowi od graczy prace poszły na tyle sprawnie, że The Farm 51 zdecydowało się dodać do trybu Team Deathmatch mapę Berlin, która pierwotnie miała się ukazać w przyszłym miesiącu.
Oczywiście nowa zawartość spowodowała pewne problemy, które już zostały zażegnane wraz z premierą łatki 0.3.1
0.3 Lista zmian
[NOWOŚCI]
- Nowa mapa TDM: Berlin Backyards,
- Nowy prototyp mapy : Smoleńsk
- Reimplementacja metagame,
- Nowy czołg bojowy: Abrams,
- Nowy Karabin bojowy:Scar H,
- Nowy mundur: USMC,
- 5 nowych kamuflaży do USMC,
- 5 nowych kamuflaży dla broni,
- 6 nowych kamuflaży dla pojazdów,
- Dodane języki : Niemiecki, Polski oraz Rosyjski,
- Strefa pomocy dodana do menu głównego,
[DODATKOWE FUNKCJE]
- Poprawiony czas ładowania,
- Optymalizacja zużycia pamięci RAM (Nowe minimalne wymagania pamieć RAM z 16gb na 8gb),
- Nowy system odrodzenia na Warzone,
- Szybkie radio [domyślny: Y],
- Dodano opcje koszyku przy zakupie przedmiotów, teraz przed kupnem możesz zobaczyć przedmiot,
- Ponowny udział na serwerze ( teraz możesz kontynuować grę na jednym serwerze),
- Balans drużyn (teraz możesz zmienić drużynę i zostać wynagrodzony za to),
- Teraz na serwerach Warzone wymagana jest dana liczba graczy aby zacząć grę, na takiej samej zasadzie jak na TDM,
- Limit wagowy dla wyposażenia,
- Dodano opis trybu gry podczas ładowania się do rozgrywki,
- Ostrość obrazu została dodana do ustawień gry(domyślnie jest ustawione na 30),
- Dodano opcje kupna wielu przedmiotów na raz,
- Dodano napisy do komunikatów na ekranie,
- Dodano podział wag na przedmioty (bronie i opancerzenie),
- Dodano limit klatek dla menu [domyślny: 60fps],
[ROZGRYWKA]
- Nastąpiła zmiana w Warzone, teraz rozgrywka trwa 45 minut oraz 5,000 punktów. Gracze chcieli aby rozgrywki Warzone trwały dłużej niż wcześniej wiec zwiększyliśmy to na wasza prośbę,
- Punkty wytrzymałości pancerzy zostały zmniejszone do 50 jednostek(było 100). Dzięki tej zmianie Equipment packs powinny być bardziej użyteczne gdyż pancerz będzie częściej wymagał naprawy,
- Zmniejszona została penetracja wszystkich amunicji AP w celu lekkiego zwiększenia roli pancerzy,
- Strzelba MCS - obrażenia zostały obniżone na 14 bliski zasięg, 10 średni i 7 daleki. MCS był za mocny w przeciwieństwie do AR czy BR, teraz wszystko powinno być tak jak powinno,
- Dodano spadek obrażeń dla strzelb do 0 przy 100m; Zasięg dla MCS kończy się na 85 m, Vepr na 60m. Wymagana była zmiana dla strzelb ponieważ ze względu na ich mechanikę strzelania można było strzelać z odległości do 200 metrów,
- Druga tura zmian w masie i szybkości pojazdów,
- Dla wszystkich broni poprawiono strzelanie z biodra(lepsza redukcja rozprzestrzeniania między seriami),
[ULEPSZENIA]
- Dodano informacje o postępach gracza podczas zakończonych rozgrywek,
- Gracz z drużyny nie może ci już rozwalić optyki w pojeździe,
- Zmiany w poziomie Warsaw TDM - częściowo ukryte przejście jest teraz częścią mapy,
- Poprawiono oznaczanie punktów oraz przeciwników,
- Poprawiona mapa przy użyciu UAV oraz Jammer,
- Poprawione zostały celowniki optyczne; Błędne pokazywane celowniki zastąpiono realistycznymi oraz ulepszonymi dla lepszej widoczności,
- Dodatkowe statystyki dla broni i dodatków zostały dodane do menu,
- Balans dodatków,
- Pozycja broni lekko zmodyfikowana, co zwiększa użyteczność celownika laserowego i ogólną użyteczność,
- Artyleria: Zwiększony zasięg pocisków; poprawiony został spadek obrażeń rozpryskowych w przypadku pocisków odłamkowych,
- Zwiększona wytrzymałość pancerza dla MBT, IFV oraz AFV,
- Zwiększona wytrzymałość wieżyczek w czołgach przeciw pociskom, są o wiele grubsze niż kamizelka kuloodporna,
- Zwiększona wytrzymałość UGV oraz Quadów przeciw tradycyjnym pociskom,
- Poprawione sterowanie UGV,
- Ulepszone zawracanie pojazdami MBT oraz AFV,
- Poprawione efekty wizualne dla kół oraz gąsienic,
- Zwiększona moc silnika MBT podczas jazdy pod górkę,
- Skrócono czas powrotu pojazdów do strefy bitwy: 2 sekundy dla pojazdów latających oraz 5 sekund dla pojazdów lądowych,
- Lepiej widoczne wiadomości pojawiające się na ekranie - nowa czcionka oraz cienie dla lepszej widoczności,
- Audio: Poprawki przy pozycjonowaniu dźwięku chodzenia i strzałów,
- Audio: Poprawki rozchodzących się dźwięków,
- Audio: Synchronizacja przeładowywania,
- Audio: Nowe odgłosy,,
- Audio: Poprawione dźwięki MSBS-B, Vepr oraz Scar-H,
- Audio: Lepsze pozycjonowanie dźwięku,
- Dodana animacja przeładowywania przy pochyleniu,
- Poprawiona animacja przeładowywania,
- Nowy system równoważenia broni na ekranie - możemy szybciej zmieniać rzeczy,
- Dostosowano domyślna konfiguracje wagi,
- Poprawiono wagę w niektórych przedmiotach,
- Zmieniono modyfikator zakresu lufy,
- Dodane zostały przetłumaczone pliki menu dostosowania postaci,
- Dodano szlak po pocisku dla karabinów snajperskich,
- Zmodyfikowana balistyka dla karabinów snajperskich,
- Zmieniono cząsteczki dymu z łusek,
- Dodany wybór języka przy pierwszym uruchomieniu gry,
- Zmieniono wpływ jasności na menu i grę,
- Zmieniona została grafika ładowania pod aktualizacje 0.3,
- Naprawiony został błąd gdzie konfiguracje nie były zapisywane,
- Naprawiony błąd wizualny który pokazywał stan konta 0 przy nieudanym zakupie,
- Boxer- Naprawiona została tekstura opon,
- Zderzenia pojazdów zostało poprawione,
- Flagi są w alfabetycznej kolejności,
- Tymczasowo zdjęliśmy blokadę dla nowych graczy dojścia do rozgrywek które są już w 75% ukończone (planujemy to tak już zostawić dla tego gdyż gracze teraz mogą kontynuować mecze na jednym serwerze),
- Na mapie Warszawa poprawiliśmy pozycje platformy do naprawy pojazdów,
- Dodaliśmy Świąteczny klimat w menu,
- Poprawki do pozycji niektórych magazynków,
- Powstał limit ile gracz może umieścić gadżetów na danym poziomie mapy ( 6 dla min, 10 dla paczek),
- Gadżety znikają jak gracz zmieni drużynę albo się wyloguje,
- Oraz wiele innych pomniejszych ulepszeń i poprawek,
[NAPRAWA BŁĘDÓW]
- Odrodzenie na dowódcy naprawione (ponownie),
- Użytkownicy teraz wysyłają pliki minidump(.dmp) bezpośrednio do naszego serwera,
- Naprawione błędy, które występowały z pojazdami podczas post-processingu,
- Naprawiono ustawienia parametrów audio,
- Naprawiono pozycję ikony dowódcy,
- Naprawiony Matchmaking,
- Ikony profilowe Steam nie występują jako lustrzane odbicie,
- Naprawiono tekst "Dystans do operatora" które było przysłonięte przez punkty bojowe,
- Zniszczony pojazd nie jest już widoczny jako możliwy do naprawy przez zestaw naprawczy,
- Naprawiono błąd, który pozwalał po opuszczeniu drona poza strefą bitwy, na rozpoczęcie odliczania destrukcji od nowa, gdy go schowaliśmy i zaczęliśmy ponownie używać,
- Naprawiono blokadę kamery w perspektywie trzeciej osoby na quadzie,
- Celowniki poprawione
- Wrogowie oraz obiekty mogą być teraz oznaczane, będąc pasaże rem w pojeździe,
- Naprawiono tekstury paczek z amunicją, apteczką oraz sprzętem na niskich ustawieniach graficznych,
- Naprawione została informacja o postrzałach w tym samym czasie, teraz nie pokazuje ze zostałeś zabity jednym strzałem kiedy było ich więcej,
- MSBS-B naprawiono efekt cząsteczek,
- Poprawiono cząsteczki łusek typu 870 ,
- Zablokowano niektóre dodatkowe celowniki w SMG (z powodu przenikania),
- Naprawiono błąd gdzie gracze stawali się niewidzialni podczas odradzania się na dowódcy w pojeździe,
- Naprawiono błąd z minimapa która nie znikała po wykorzystaniu UAV,
- Lasery zostały poprawione, nie powinny już zaciemniać widoku,
- Naprawiono strzelanie z UGV,
- Naprawiono kolizje oraz siatkę na rożnych mapach,
- Oraz wiele innych naprawionych pomniejszych crashów i błędów.
0.3.1 Lista Zmian
[ULEPSZENIA]
- Dodana funkcja auto zwycięstwa - kiedy na serwerze znajduje się wyłącznie jeden gracz,
[NAPRAWA BŁĘDÓW]
- Naprawiony został błąd z niezapisująca się konfiguracja Strike'ów,
- Naprawiono błąd który crashował grę przy uruchamianiu
- Naprawiony został błąd z niepoprawnym wyświetlaniem dodatków przy ekranie podsumowujący grę,
- Naprawiono autorotacje serwerów.