The Division 2. Ubisoft rozwinął swój silnik i oferuje stabilne 30 klatek na sekundę

Gry
2884V
The Division 2. Ubisoft rozwinął swój silnik i oferuje stabilne 30 klatek na sekundę
Igor Chrzanowski | 10.02.2019, 12:03

Ubisoft zaliczył ostatnimi czasy kilka bardzo udanych premier pod kątem rozwoju i osiągnięć technologicznych, do których na pewno można zaliczyć rewelacyjnie prezentujące się dwie odsłony serii Assassin's Creed.

Z nadchodzącym The Division 2 również może być podobnie, choć tutaj Ubisoft musi zmierzyć się z dynamicznymi rozgrywkami sieciowymi na mapach o dosyć dużej skali.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nadchodzi fala zwolnień w Activision

Odbywająca się w ten weekend zamknięta beta pozwoliła na pierwsze przetestowanie kodu stojącego za produkcją Francuzów i z tego co na razie zobaczyliśmy, wywnioskować można, że deweloperzy celują w utrzymanie stabilnych 30 klatek na sekundę. 

Póki co na każdej z dostępnych konsol tytuł trzyma się tej wartości i stara się na bieżąco trzymać rozdzielczości 1080p, zaś na mocniejszych sprzętach stara się wycelować w 4K, co udaje się silnikowi Snowdrop bardziej na Xbox One X niż PS4 Pro - tutaj mamy około 1700p.

Poniżej możecie obejrzeć materiały przygotowane przez Digital Foundry

The Division 2 Beta - analiza

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tom Clancy's The Division 2.

Źródło: własne

Komentarze (94)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper