The Division 2. Ubisoft rozwinął swój silnik i oferuje stabilne 30 klatek na sekundę
Ubisoft zaliczył ostatnimi czasy kilka bardzo udanych premier pod kątem rozwoju i osiągnięć technologicznych, do których na pewno można zaliczyć rewelacyjnie prezentujące się dwie odsłony serii Assassin's Creed.
Z nadchodzącym The Division 2 również może być podobnie, choć tutaj Ubisoft musi zmierzyć się z dynamicznymi rozgrywkami sieciowymi na mapach o dosyć dużej skali.
Nadchodzi fala zwolnień w Activision
Odbywająca się w ten weekend zamknięta beta pozwoliła na pierwsze przetestowanie kodu stojącego za produkcją Francuzów i z tego co na razie zobaczyliśmy, wywnioskować można, że deweloperzy celują w utrzymanie stabilnych 30 klatek na sekundę.
Póki co na każdej z dostępnych konsol tytuł trzyma się tej wartości i stara się na bieżąco trzymać rozdzielczości 1080p, zaś na mocniejszych sprzętach stara się wycelować w 4K, co udaje się silnikowi Snowdrop bardziej na Xbox One X niż PS4 Pro - tutaj mamy około 1700p.
Poniżej możecie obejrzeć materiały przygotowane przez Digital Foundry
The Division 2 Beta - analiza
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Tom Clancy's The Division 2.