Z Fallout 76 znikną duplikaty. Bethesda czyści grę
Fallout 76 jeszcze dzisiaj przejdzie konserwację w trakcie której Bethesda ma zamiar posprzątać w grze.
Fallout 76 od praktycznie samego początku zmaga się z problemami zduplikowanych przedmiotów, które zaburzają ekonomię wewnątrz gry. Bethesda wreszcie postanowiła się za ten problem zabrać.
Fallout 76 za darmo z twardym dyskiem do PS4. Upokarzanie Bethesdy nie ma końca
Na oficjalnym forum gry ogłoszono, że dzisiaj od godziny 15:00 naszego czasu, serwery gry zostaną wyłączone w celu konserwacji. W trakcie prac, Bethesda będzie czyścić grę ze wszystkich zduplikowanych i uzyskach przez glitche przedmiotów. Zaznaczono, że według tego, co im się udało ustalić, takowe przedmioty to niewielki promil wszystkich w grze.
Oprócz tego, poprawione zostaną także serwery, przez co błędy połączenia w Fallout 76 powinny zniknąć, a w najgorszym wypadku - zostać znacząco zminimalizowane. Warto też przypomnieć, że nadchodząca aktualizacja wprowadzi dwie znaczące zmiany. Cytując za oficjalną stroną:
- Częstotliwość ataku krzyku sonicznego: Bardzo dużo graczy zwróciło nam uwagę, że spalacze za często używają krzyku sonicznego. W 6. łatce wydłużamy czas pomiędzy kolejnymi salwami tego ataku do minimum 10 sekund, zarówno dla spalaczy, jak i królowej spalaczy. Spalacze i ich krzyk soniczny wciąż będą sporym wyzwaniem, ale zmiana ta powinna dać graczom więcej czasu na reakcję pomiędzy salwami.
- Łupy po królowej spalaczy: W 6. łatce planujemy też naprawić błąd związany z listą łupów pozostawianych przez królową spalaczy. Dotąd, nawet po kilku likwidacjach królowej, gracze otrzymywali jako łup ten sam plan. Po wdrożeniu poprawki królowa spalaczy pozostawiać po sobie będzie bardziej różnorodne plany, znajdujące się na jej liście łupów. Powinno to ograniczyć przypadki, w których gracze otrzymują duplikat planu. Dodatkowo, sprawdzamy też możliwości zmian w jej liście łupów, aby w przyszłości była bardziej „legendarna”.