Anthem z aktualizacją. Ważne poprawki i zmiany w łupach

Gry
1371V
Anthem z aktualizacją. Ważne poprawki i zmiany w łupach
Paweł Musiolik | 11.03.2019, 18:27

Zgodnie z zapowiedziami Bioware, doczekaliśmy się aktualizacji Anthem. Zmiany wprowadzone przez deweloperów są wyczekiwane przez społeczność.

Ostatnio informowaliśmy o różnych błędach i exploitach, które odnajdywali grający w Anthem. Bioware obiecywało je naprawić w najbliższej aktualizacji. I mimo że nie możemy wykluczyć obecności kolejnych, to patrząc na listę zmian - deweloperzy się sprawdzili.

Dalsza część tekstu pod wideo

Anthem najchętniej kupowaną grą lutego w PlayStation Store

Przede wszystkim - w grze nie ma już ograniczenia odradzania się, stawiając na czasowy licznik, zależny od rodzaju aktywności. Dalej są zmiany w łupach. Najsłabsze przedmioty nie będą już wypadać po osiągnięciu 30 poziomu. No i oczywiście poprawki w stabilności i wydajności gry.

Pełna lista zmian i nowości w aktualizacji 1.03 do Anthem poniżej.

Ogólne poprawki i zmiany

  • Zniesiono ograniczenia odradzania się – czas odradzania zależy teraz od rodzaju aktywności. Główna ścieżka fabularna, misje agentów i inne misje poza zawartością końcową korzystają teraz z 10-sekundowego licznika. Fortyfikacje, legendarne kontrakty i inna zawartość na końcowym etapie gry korzystają teraz z 30-sekundowego licznika. Czas odradzania w grze swobodnej pozostaje niezmieniony.
  • Zmiany w łupach – zwykłe (białe) i niezwykłe (zielone) przedmioty nie będą już znajdowane przez graczy na poziomie 30.
  • Zwiększona stabilność na wszystkich platformach – wprowadziliśmy szereg poprawek związanych z problemami powodującymi awarie i problemy z połączeniem.
  • Poprawki dźwięku – naprawiliśmy szereg problemów powodujących wyłączanie dźwięku.

Ogólne ulepszenia

  • Naprawiliśmy szereg błędów uniemożliwiającym graczom skorzystanie z kuźni.
  • Wszystkie misje powinny się teraz prawidłowo kończyć po spełnieniu ich warunków.
  • Skrzynka wiadomości przychodzących wyświetla teraz prawidłowe informacje na PC (skrzynkę znajdziesz w wieściach).
  • Naprawiliśmy błąd uniemożliwiający graczom rozmawianie z bohaterami niezależnymi w Forcie Tarsis.
  • Skarbiec nie jest już dostępny z kuźni. Zmiana ta miała na celu poprawienie wydajności gry.
  • Naprawiliśmy problem, który powodował zawieszenie gry podczas otwierania menu w trakcie ekspedycji.
  • Tytany nie będą się już odradzać podczas misji, gdy zostaną pokonane. Przykład: jeśli gracze pokonają dwa z trzech tytanów, a potem zostaną wyeliminowani przez trzeciego, pierwsze dwa nie odrodzą się, gdy zrobią to gracze.
  • Informacje o wyłączeniu serwera będą teraz pojawiać się rzadziej.
  • Przywróciliśmy możliwość dołączenia do fortyfikacji przy użyciu funkcji szybkiej gry.
  • Czwarty przycisk myszy na PC nie służy już za przycisk wstecz.
  • Wyeliminowaliśmy awarie spowodowane wybraniem pewnych opcji dialogowych podczas interakcji z niektórymi postaciami niezależnymi.
  • Gracze nie blokują się już na końcu misji „Grobowiec generał Tarsis”.
  • Gracze powinni napotykać teraz mniej problemów podczas misji w szybkiej grze. Dodatkowe poprawki do szybkiej gry zostaną wprowadzone w przyszłych aktualizacjach.
  • Gracze nie powinni już tak często blokować się w ścianach mgły podczas misji i w fortyfikacjach.
  • Gracze powinni teraz otrzymywać zaliczenie wyzwania „Tu żyją olbrzymy” po tym, jak zostaną powaleni, kiedy wydarzenie jest aktywne.
  • Poprawiliśmy dźwięk powiązany z pokonywaniem potworów, by gracze lepiej wiedzieli, co się dzieje.
  • Zmieniliśmy sformułowanie wiadomości o wyłączeniu serwera, by lepiej informować graczy, że wyłączany jest ich serwer, a nie cała gra.
  • Gracze mogą teraz uruchomić ekspedycję z dowolnego miejsca na platformie startowej w Forcie Tarsis.
  • Podświetlenie LED konsoli PS4 będzie się teraz zmieniało w zależności od używanego javelina.
  • Wpadnięcie w ciąg ogłuszeń w starciu z niektórymi grupami wrogów powinno być teraz trudniejsze.
  • Wartości infuzji maksymalnego czasu lotu zostały zwiększone.
  • Wygląd winylu N7 na pancerzu Legionu Świtu został poprawiony.
  • Haluk będzie teraz prawidłowo zwrócony do gracza w niektórych scenach dialogowych.
  • Komunikat „Otwórz korteks, aby śledzić wyzwania Legionistów” nie będzie się już pojawiać po ukończeniu konkretnych wyzwań.

Fortyfikacje

  • Jakość łupów ze skrzyń w fortyfikacjach została poprawiona. Nie będą już z nich wypadały przedmioty zwykłe ani niezwykłe!
  • Naprawiliśmy błąd powodujący, że gracze blokowali się w wejściu do kanałów w fortyfikacji „Świątynia Szram”.

Zmiany stworzeń

  • Tytany: Wprowadziliśmy szereg zmian we wszystkich typach tytanów.
    • Zmniejszyliśmy łączną redukcję obrażeń ze 100% do 70–75%, w zależności od ich rodzaju.
    • Zwiększyliśmy czas odsłonięcia słabych punktów.
    • Rozwiązaliśmy problem, który powstrzymywał nanoszenie efektów, blokując tym samym komba.
    • Zwiększyliśmy obrażenia otrzymywane przez tytany po trafieniu w słaby punkt.
    • Słabe punkty mniejszych tytanów są teraz zawsze aktywne.
    • Poprawiliśmy kolizję na atakach w kształcie pierścienia i bazujących na samonaprowadzających się pociskach. Powinno to ułatwić ich unikanie.
    • Zmniejszyliśmy zasięg ataków z samonaprowadzającymi się pociskami.
    • Zmniejszyliśmy obrażenia od umiejętności samozniszczenia.
  • Egzekutorzy i wojownicy Szram nie mogą już się ruszać ani atakować, gdy są zamrożeni.
  • Punkty życia Monitora zostały znacznie zmniejszone w fortyfikacji „Serce Furii”.
  • Siła
    • Gracze będą mieli teraz mniejszą szansę doznać oszołomienia przez kolejne ciężkie ataki.
    • Zmieniliśmy siłę ataków niektórych stworzeń, by zmniejszyć częstotliwość oszałamiania graczy.

Zmiany w skalowaniu obrażeń i przedmiotów

  • Zmieniliśmy skalowanie obrażeń z drugorzędnych źródeł obrażeń. Są teraz dopasowane do średniej mocy przedmiotów. Zapewni to lepsze skalowanie tych źródeł obrażeń na poziomach wielkiego mistrza. Poprawi to skalowanie następujących wartości:
    • Obrażeń w walce wręcz
    • Obrażeń od komb
    • Obrażeń od umiejętności specjalnych
    • Efektów statusu
    • Aktywacji przedmiotów (np. aktywacji Gromu Yvenii)
  • Zmieniliśmy skalowanie mocy, by lepiej odzwierciedlały rzeczywistą moc przedmiotu w odniesieniu do jego rzadkości. Ta zmiana zostanie naniesiona wstecznie do wszystkich przedmiotów. Gracze powinni zauważyć wzrost mocy ich przedmiotów.

Poprawki błędów w grze

  • Pasek umiejętności specjalnej nie będzie już wyświetlany jako pełny na początku misji, kiedy pełny nie jest.
  • Odrzut z broni przestanie działać, gdy egzopancerz będzie patrzeć prosto w górę.
  • Rozwiązaliśmy szereg problemów z animacją, które występowały podczas używania tarczy przez Kolosa.
  • Śmigacz nie będzie już mógł zostać zamrożony podczas używania swojej umiejętności specjalnej.
  • Obrażenia od aury Śmigacza będą odpowiednie dla aktywnej aury.
  • Gracze nie mogą już umieszczać umiejętności z jednego javelina w innych javelinach.
  • Kolos może teraz szybciej użyć sprzętu po otrzymaniu ciężkiego ciosu od wroga.
  • Kolos może teraz szarżować z tarczą przez możliwe do rozbicia obiekty, takie jak wybuchające kanistry czy punkty zbierania surowców.
  • Kolos dochodzi teraz do siebie szybciej po zderzeniu ze ścianą.

Aktualizacje balansu przedmiotów

  • Zwiększyliśmy bazową wytrzymałość ściany wiatru i tarczy ochronnej, by skalowały się lepiej na wyższych poziomach trudności. Skróciliśmy czas trwania tych efektów z 60 sekund do 20 sekund.
  • Zwiększyliśmy obrażenia od moździerza rozpryskowego z 145 do 300 i skróciliśmy jego czas odnawiania z 10 do 6 sekund. Jego opis także został poprawiony.
  • Zwiększyliśmy obrażenia od działka plot. z 30 do 42
  • Zaktualizowaliśmy opis okrzyku bojowego, by tłumaczył, że zmniejsza też odporności celów.
  • Zwiększyliśmy obrażenia widmowego uderzenia z 200 do 250. Teraz ten atak będzie nanosić efekt żywiołów na cele w oparciu o aktywną aurę.
    • Uwaga: Opis widmowego uderzenia zostanie zmieniony w aktualizacji 1.0.4.

Poprawki problemów z przedmiotami

  • Ściana wiatru nie będzie już blokować ani psuć umiejętności innych graczy.
  • Moduł Łowcy z inskrypcją grenadiera będzie teraz prawidłowo skracać czas odnowienia zdolności używających granatów.
  • Rozwiązaliśmy problem sprawiający, że niektóre bronie nie strzelały w miejsce wskazane przez celownik.
  • Uderzenie lodu Sztormu ma teraz prawidłowo ikonę aktywatora.

Poprawki problemów z inskrypcjami

  • Inskrypcja opóźnienia regeneracji dopalacza jest teraz prawidłowo stosowana.
  • Inskrypcja opóźnienia przegrzania silników jest teraz prawidłowo stosowana.  
  • Inskrypcja szybszego przeładowania broni jest teraz prawidłowo stosowana.
    • Uwaga: Wartości te zostaną zaktualizowane w następnej aktualizacji (1.0.4).

Aktualizacje balansu mistrzowskich przedmiotów

  • Zwiększyliśmy podstawowe obrażenia następujących mistrzowskich broni:
    • Błysk Ralnera
    • Wielka rzeź
    • Cykl bólu
    • Ostatnia reduta
    • Chwalebny rezultat
    • Piękne i nadobne
    • Zemsta Gwardzisty
    • Balsam Gnosty
    • Niespodzianka Vassy
    • Kojący dotyk
    • Odnowa odwagi
    • Gambit Artinii

Poprawki błędów w mistrzowskich przedmiotach

  • Błysk Ralnera – Nie będzie już pojawiać się z niewłaściwymi inskrypcjami.
  • Poszycie ablacyjne odpowiednio wzmacnia teraz tarczę i pancerz.
  • Odznaka zniszczenia będzie generować teraz więcej ładunku umiejętności specjalnej po uruchomieniu.
  • Znak rewolwerowca nie będzie się już kumulować więcej niż raz.
Źródło: https://www.ea.com/pl-pl/games/anthem/news/patch-103

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper