Respawn wyjaśnia, dlaczego Star Wars Jedi: Fallen Order jest grą singlową
Jak twierdzi Aaron Contreras ze studia Respawn, tylko gra singlowa nastawiona na opowiadanie historii jest w stanie najlepiej oddać istotę uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Aaron Contreras, który pełni funkcję głównego scenarzysty (kieruje on zespołem złożonym z kilku osób, m.in. Chrisa Avellone'a), był gościem ostatniego odcinka Inside Xbox, gdzie został poruszony wspomniany na wstępie temat.
Contreras przyznał wprost, że zdaniem jego i jego kolegów tylko gra singlowa jest w stanie pozwolić graczom zatopić się w świecie Gwiezdnych Wojen.
Gdy patrzymy na Gwiezdne Wojny i na to, co ludzie chcą od gry skupiającej się na Jedi, dochodzimy do wniosku, że to historia. Bitwa między dobrem a złem, możliwość zakochania się w bohaterach, świecie lub światach, wyruszenie w niesamowitą przygodę. Uznaliśmy, że te oczekiwania najlepiej spełni gra singlowa, która pozwoli zatopić się w uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Star Wars Jedi: Fallen Order, jak już poinformowano, nie będzie posiadać trybu multiplayer ani systemu mikropłatności. W grze pojawią się jednak najprawdopodobniej pewne elementy sieciowe. Jakie? Tego jeszcze nie wiadomo. Więcej konkretów zostanie ujawnionych w trakcie E3.
Akcja gry rozgrywa się niedługo po wydarzeniach ukazanych w "Zemście Sithów", a swojego wizerunku i głosu głównemu bohaterowi użyczy Cameron Monaghan znany m.in. z seriali "Gotham" czy "Shameless - Niepokorni".
Star Wars Jedi: Fallen Order ma trafić do sprzedaży 15 listopada na PC, PS4 i Xbox One.