Mortal Kombat 11. Pierwsze patche zmniejszają grind i ułatwiają zabawę
Część graczy i recenzentów Mortal Kombat 11 nie może wybaczyć NetherRealm, że tak mocno nastawiło rozgrywkę w Mortal Kombat 11 na grind (i związane z nim mikrotransakcje).
Na grind w Mortal Kombat 11 narzekają nie tylko recenzenci, ale również fani serii Mortal Kombat. Deweloperzy już wcześniej zapowiadali, że złagodzą w związku z tym wymagania dotyczące grindu w Mortal Kombat 11. Dokładnie chodzi o zmianę balansu nagród rozdzielanych w trybie The Krypt i Towers of Time.
Mortal Kombat 11 krytykowany za grind
Otrzymaliśmy już pierwsze konkrety na ten temat. Pracownicy NetherRealm zapowiedzieli, że patch łagodzący zbyt duże nastawienie na grind w wymienionych wyżej trybach jest już praktycznie gotowy i zostanie opublikowany "najpóźniej w przyszłym tygodniu". Możemy się zatem spodziewać stosownych plików już w najbliższych dniach (może nawet w weekend).
Łatki związane ze utemperowaniem grindu będą dwie. Pierwszy patch wprowadzi następujące modyfikacje:
- Zmniejszenie poziomu trudności w Towers of Time.
- Zredukowanie zdrowia SI, by zmniejszyć poziom trudności Towers of Time.
- Zmniejszenie efektów i częstotliwości najtrudniejszych modyfikatorów z Towers of Time.
- Ogólna poprawa stabilności, włączając w to eliminację zawieszania w menusach i nawigacji interfejsu.
- Poprawiono problem z błędnym ładowaniem pewnych konfiguracji klawiatur (PC).
- Poprawiono problem z brakiem ładowania w przypadku używania niestandardowych znaków w nazwie użytkownika Windows (PC).
Kolejny patch zdecydowanie wzbogaci nagrody przyznawane w Towers of Time i przyniesie wszystkim graczom podarunek w postaci 500 tys. Koinów, 500 Hearts, 1000 Soul Fragments i 1000 Time Krystals.
O krytyce Mortal Kombat 11 za przesadny grind możecie poczytać więcej tutaj.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Mortal Kombat 11.