Reklama

RAGE 2 w złocie. Wydawca ujawnia jakość rozgrywki na konsolach i PC

Gry
1591V
RAGE 2 w złocie. Wydawca ujawnia jakość rozgrywki na konsolach i PC
Wojciech Gruszczyk | 04.05.2019, 13:33

Bethesda potwierdziła zakończenie pracy nad RAGE 2. id Software oraz Avalanche Studios mają pewnie teraz okazje szlifować ostatnie ściany, ale możemy mieć pewność, że gra zadebiutuje w terminie. Z tej okazji otrzymaliśmy kilka ciekawostek dotyczących produkcji.

14 maja 2019 roku odbędzie się premiera RAGE 2. id Software oraz Avalanche Studios wysłało już finalny kod do tłoczni, więc możemy mieć pewność, że w połowie miesiąca zapoznamy się z wielką przygodą.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wymagania sprzętowe RAGE 2

RAGE 2 to szczególna produkcja dla Bethesdy. To duże przedsięwzięcie, do którego zostały zaangażowane dwa zespoły, a całą zapowiedź produkcji zniszczył Walmart Canada. Firma wciąż wspomina to wydarzenie:

„Minął już prawie rok, odkąd Walmart Canada zapowiedzieli RAGE 2 – ha, ten numer się nie zestarzeje! Przez ostatni rok mieliśmy ubaw po pachy, coraz bardziej się nakręcając na premierę, która będzie miała miejsce 14 maja. Poczynając od zwiastuna zapowiadającego przy dźwiękach utworów Andrew W.K. po eskapadę w otwartym świecie w wykonaniu Danny’ego Browna – czy to nie zabawne, jak się to wszystko toczy? Biorąc pod uwagę wydarzenia, które organizujemy na całym świecie, zapowiedź wracających w wielkim stylu kodów i całe mnóstwo innych rzeczy, nie ma wątpliwości, że zabawa dopiero się zaczyna. I już niecały miesiąc dzieli nas od zalania świata jaskrawym różem.”

Bethesda potwierdziła także jakość rozgrywki, na którą mogą liczyć konsolowcy – posiadacze PlayStation 4 i Xboksów One zagrają w rozdzielczości 1080p i z limitem 30 klatek na sekundę, a jeśli macie w domu PlayStation 4 Pro lub Xboksa One X, to możecie liczyć na 60 fps. Autorzy skupili się na płynności, by mieć pewność, że gracze będą mogli cieszyć się dynamiczną zabawą.

W sytuacji komputerów osobistych sprawa jest prosta – firma nie nałożyła limitu klatek, a jednocześnie zaoferuje kilka opcji:

  • Suwak pola widzenia (od 50 do 120 stopni)
  • Wyświetlanie interfejsu (wł./wył.)
  • Styl celownika (domyślny/prosty/brak)
  • Rozmycie ruchu (wł./wył.)
  • Głębia ostrości (wł./wył.)
  • Wsparcie dla ekranów ultraszerokich (21:9) i superultraszerokich (32:9) (PC)

Warto przeczytać:

Źródło: https://bethesda.net/en/dashboard

Komentarze (53)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper