PlayStation 4 to "najlepsze miejsce do gry". Sony zachęca do konsoli
Japońska korporacja ponownie zdecydowała się na przygotowanie reklamy zachęcającej graczy do kupowania PlayStation 4. Firma kolejny raz korzysta ze swojego sloganu „najlepsze miejsce do gry” i tym razem prezentuje cztery produkcje, które powinny zainteresować fanów elektronicznej rozgrywki.
PlayStation 4 wciąż sprzedaje się wyjątkowo dobrze, ale nawet w tej sytuacji Sony przypomina zainteresowanym o swoim sprzęcie. Dzisiaj możemy spojrzeć na kolejny spot z serii „najlepsze miejsce do gry”.
Firma skupiła się tym razem na czterech produkcjach: Crash Team Racing Nitro Fueled, Kingdom Hearts III, Days Gone oraz MLB The Show 19. Jest to naprawdę zaskakujące zestawienie, ponieważ aż trzy pozycje z tej listy już zadebiutowały, a hit Square Enix trafił na rynek na samym początku roku.
Szczerze mówiąc zdecydowanie chętniej zobaczyłbym podobną reklamę z The Last of Us 2, Ghost of Tsushima, czy też Death Stranding, ale najwidoczniej tym razem Japończycy skupiają się na ostatnich premierach i... Niezawodnym Crashu.
Co warto przeczytać?
- PS Plus maj oficjalnie. Zwiastun pokazuje nowe gry
- The Last of Us 2 ma zostać zaprezentowane przed E3. Gra może zadebiutować w 2019 roku
- PlayStation 5. Sony wspomina o dacie premiery
- PlayStation 4 notuje kolejny genialny okres. Sony chwali się wynikami i inwestuje w PlayStation 5
- Xbox Anaconda będzie podobno „bardziej zaawansowane” od PlayStation 5
- PlayStation 5 może zadebiutować w różnych wersjach. Produkcja konsoli będzie bardzo droga