Quake 2 RTX z datą premiery i zwiastunem. Legenda z piękną grafiką i raytracingiem
Już w marcu dowiedzieliśmy się, że projekt Quake 2 RTX trafił pod skrzydła NVIDII.
Quake 2 RTX to projekt przygotowany przez amatorów, który polega na implementacji raytracingu do silnika napędzającego kultową strzelaninę FPP.
NVIDIA wzięła pod skrzydła Quake 2 RTX
W projekcie wykorzystano API Vulkan, w którego implementacji dodatkowo pomogła NVIDIA. Fani zadbali również o tekstury w wyższej rozdzielczości z Quake 2 XP, wsparcie dla SLI, efekty cząsteczkowe bazujące na NVIDIA Flow i szereg innych atrakcji (przede wszystkim globalną iluminację w trzech poziomach jakości, które może wybrać gracz). Quake 2 RTX można będzie włączyć z raytracingiem lub w opcji bez niego.
Wiadomo już, że RTX zostanie opublikowany (wspólnie z NVIDIA) już 6 czerwca 2019 r. Rozszerzenie pobierzemy za darmo z oficjalnej strony NVIDIA.com.
Poniżej znajdziecie zwiastun zapowiadający to wydarzenie.
Warto przy okazji sprawdzić opublikowane w ostatnich dniach demo technologii DXR.