PlayStation 5 z nowym patentem ulepszającym działanie gier w kompatybilności wstecznej

Gry
3857V
PlayStation 5 z nowym patentem ulepszającym działanie gier w kompatybilności wstecznej
Tytus Stobiński | 03.06.2019, 18:53

Przed kilkoma dniami, Sony zaktualizowało patent dotyczący wstecznej kompatybilności PlayStation 5. Wraz z nowymi zapisami, wypłynęło kilka interesujących faktów na temat nowej konsoli Sony. 

Jak możemy przeczytać, na początku procesu, PlayStation 5 jest w stanie dostosować się sprzętowo tak, by zagwarantować nam stabilność działania na takim samym poziomie jak w przypadku PlayStation 4. Sprzęt będzie w stanie zmieniać m in. częstotliwość taktowania procesora. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Wyższa wydajność nowej konsoli Sony dzięki Radeon Navi.

Jest to o tyle istotna i zasadnicza zmiana, ponieważ mocniejsze podzespoły nie gwarantują nam od razu lepszego, bądź nawet takiego samego działania gier stworzonych na inny sprzęt. Dzięki temu zabiegowi, twórcy oszczędzą czas na optymalizację danego tytułu i konsola wykona tę pracę samodzielnie. 

Dalsze informacje są równie ciekawe, bowiem wynika z nich, że developer będzie w stanie szybko sprawdzić, czy dany tytuł będzie w stanie korzystać z większych zasobów mocy PlayStation 5. Nieoficjalnie mówi się, że Sony chciałoby uzyskać efekt zwiększenia liczby klatek na sekundę w wybranych tytułach. Z całą pewnością znacznemu skróceniu ulegną czasy wczytywania, co można już zaobserwować choćby przy grze 

Jeśli jesteście ciekawi - w galerii znajdziecie grafikę wyjaśniającą patent, a tu macie wszystko opisane.

https://twitter.com/mochi_wsj/status/1130645990627631105
 
Źródło: http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO2&Sect2=HITOFF&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-adv.htm&r=1&f=G&l=50&d=PTXT&p=1&S1=(cerny+AND+sony)&OS=cerny+AND+sony&RS=(cerny+AND+sony)

Komentarze (81)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper