Gran Turismo 5. W plikach gry ukryto niewykorzystane trasy. Zobaczcie gameplay
Pomimo tego, że Gran Turismo 5 pojawiło się na rynku już w 2010 roku, to tytuł cały czas skrywa jeszcze pewne tajemnice. Kilku fanów zdecydowało się je odkryć.
Miłośnicy Gran Turismo 5 zabrali się za grzebanie w kodzie Gran Turismo 5. Okazuje się, że Polyphony Digital z Kazem Yamauchim na czele ukryli na płycie z rzeczonym tytułem z PS3 pewne niewykorzystane tory.
Fani odkryli, że w plikach Gran Turismo 5 znajdują się takie znane tory z poprzednich odsłon marki jak m.in. Apricot Hill Raceway, Complex String, Seattle o Pikes Peak. Wygląda na to, że Polyphony po prostu nie zdążyło dopracować rzeczonych obiektów, albo uznano, że nie spełniają one wymogów jakościowych i w związku z tym zarzucono ich dokończenie
Zapisy przejazdów z rzeczonych obiektów znajdziecie poniżej. Wg oficjalnych danych Sony Gran Turismo 5 rozeszło się na całym świecie w nakładzie 12 mln sztuk.
Warto sprawdzić:
- Gran Turismo Sport z „najszybszym samochodem” na świecie. Duża aktualizacja trafia do gry
- Gran Turismo Sport. Pierwszy gameplay pokazuje deszcz
- GRID porównany z Gran Turismo Sport i Forza Motorsport 7