UNSC liczy 46 mln żołnierzy

Microsoft postanowił podzielić się ze światem imponującymi danymi dotyczącymi marki Halo, tuż przed premierą jej czwartej, oznaczonej cyfrą odsłony, która właśnie szykuje się do wejścia na rynek. Hełmy Spartan/żołnierzy elitarnych oddziałów ODST założyło dotąd 46 milionów graczy na całym świecie!
Microsoft postanowił podzielić się ze światem imponującymi danymi dotyczącymi marki Halo, tuż przed premierą jej czwartej, oznaczonej cyfrą odsłony, która właśnie szykuje się do wejścia na rynek. Hełmy Spartan/żołnierzy elitarnych oddziałów ODST założyło dotąd 46 milionów graczy na całym świecie!





Robi wrażenie, prawda? Halo 4 pewnie dorzuci jeszcze przynajmniej dychę do tej liczby, ku uciesze włodarzy korporacji i 343 Industries mogącego spokojnie dłubać nad, pewnie już next-genową, kontynuacją. Na kilka dni przed powrotem Chiefa, głos zabrał Chris Lewis, wiceprezydent oddziału interkatywnej rozrywki w Microsofcie:
"Halo jest wartą 3 miliardy, blockbusterową marką, która tworzyła historię rozrywki i zdefiniowała generację graczy. Od pierwszej na świecie premiery gry z czerwonym dywanem, do człowieka unoszącego się za pomocą jet-packa nad ikoniczną panoramą Londynu, starty kolejnych gier z serii Halo przełamywały schematy. Wracam teraz z kolosalnym uderzeniem przy okazji wydania Halo 4."
Pierwsza fala atrakcji miała już miejsce w Lichtensteinie, gdzie firma z Redmond zorganizowała przedpremierowy pokaz Halo 4 na terenach wystylizowanych na pola walki w klimatach sci-fi.