Lords of the Fallen z dużą poprawą wydajności, ale wciąż nie jest idealnie. Analiza Master of Fate

Gry
1064V
Lordsq
Bartosz Dawidowski | 06.05, 11:19

Wydawca Lords of the Fallen zapewniał nas ostatnio, że gra jest obecnie - z aktualizacją 1.5 "najlepsza w historii". Sprawdźmy, jak wygląda obiecywana poprawa wydajności w tym tytule.

Tematem wydajności w Lords of the Fallen zajęła się redakcja DigitalFoundry, która zaczęła od pokazania bardzo nierównego i słabego framerate'u na Xbox Series S w momencie premiery gry, gdy animacja potrafiła spadać do 2-5 fps. Obecnie jednak, z zainstalowanym patchem 1.5 tytuł działa o niebo lepiej. W tych samych sytuacjach i miejscach, gdzie animacja spadała dawniej prawie do zera, obecnie gubionych jest tylko kilka klatek (z poziomu 60 fps na Xbox Series X). "Problem został naprawiony na konsolach" - stwierdza DigitalFoundry.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety Lords of the Fallen "wciąż działa gorzej na PS5 w obszarach mocno obciążających GPU" - jak stwierdza redakcja. Animacja w tytule potrafi zlecieć z 60 fps nawet w okolice 45 klatek na sekundę na konsoli Sony. Na XSX irytują natomiast sporadyczne mikrozacięcia podczas walk. Możliwe, że deweloperom uda się wprowadzić tutaj jeszcze pewne optymalizacje, które podbiją płynność animacji na konsolach.

Pełną listę zmian w Lords of the Fallen w aktualizacji 1.5 (nazwanej "Master of Fate") znajdziecie w tym newsie.

Źródło: https://youtu.be/wh38AxEM_-0

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper