Bethesda publikuje pierwszą łatkę do Fallout 4 na konsolach - skromna lista zmian
Fallout 4 to produkcja z wielkim światem, w którym nie trudno natrafić na najróżniejsze błędy. Twórcy starają się usprawnić swoje dzieło, ale można dojść do wniosku, że studio nie specjalnie śpieszy się z przygotowaniem łatek. Konsolowcy mogą pobrać pierwszy patch, który nie imponuje liczbą zmian.
Wielu moich znajomych zapoznaje się z Fallout 4 od dnia premiery i stale słyszę o mniejszych czy też większych problemach z produkcją. Właśnie z tego powodu sądziłem, że gra otrzyma na start ogromną łatkę pełną usprawnień, ale Bethesda nie zamierza się specjalnie śpieszyć. Studio małymi krokami ulepsza tytuł i stara się wyeliminować najpilniejsze błędy.
Pierwsza łatka pojawiła się już na PlayStation 4 i zajmuje 505MB. Zmian nie jest wiele, ale dobrze, że twórcy zajmują się ogólną optymalizacją tytułu. Niedogodności związane ze spadkami animacji potrafią zepsuć przyjemność z rozgrywki w wielu grach i Fallout 4 w niektórych lokacjach również łapie zadyszkę.
Tak prezentują się zmiany:
- Ogólna poprawa pamięci i stabilności.
- Usprawniono wydajność we wnętrzu Corvega Assembly Plant.
- Naprawiono problem z zacinaniem się bohatera w terminalach.
- Naprawiono błąd, przez który wykorzystywana broń jest zablokowana po „Reunions”.
- Naprawiono problem z zadaniem „When Freedom Calls”, przez który nie można było ukończyć misji.
- W trakcie „Confidence Man” naprawiono błąd, przez który zdrowie gracza stale się regenerowało.
- Naprawiono błąd związany ze skokiem do wody i przeładowaniem zapisu gry.
Pliki powinny pojawić się na konsoli Microsoftu w przeciągu najbliższych kilku godzin.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.