Wielka lista zmian w aktualizacji 1.1 do Tom Clancy's The Division. Mamy wszystkie szczegóły

Francuska korporacja w ubiegłym tygodniu zapowiedziała pierwszą, wielką aktualizację do Tom Clancy's The Division. Pliki trafią na serwery w przyszłym tygodniu, a dzisiaj poznaliśmy naciągające zmiany. Firma zajęła się usprawnieniem gry oraz przygotowała sporo nowych elementów.
W przyszłym tygodniu Tom Clancy's The Division zostanie rozbudowane. Twórcy nie tylko przygotowali pierwsze bezpłatne DLC – Najazd – ale studio zajęło się również zmianami w grze oraz dodatkowo usunięto sporo błędów. Autorzy przygotowali pierwszy raid, zestawy wyposażenia, handel, dodatkowe zadania, zrzuty w Strefie Mroku, klasy wyposażenia, możliwość obserwowania członków grupy oraz nowe charakterystyczne uzbrojenie.
Jak widać autorzy dbają o swoją wielką pozycję i możemy mieć pewność, że to nie koniec przyjemności. Deweloperzy przed premierą zapowiedzieli, że do gry trafi jeszcze jedno bezpłatne DLC, a później zainteresowani będą mogli nabyć dwa kolejne dodatki. Deweloperzy zamierzają przez cały rok rozwijać tytuł licznymi, darmowymi pakietami zawartości, w których znajdziemy między innymi nowe misje.




Tak prezentują się dokładne informacje na temat nadciągającej aktualizacji:
NOWE FUNKCJE
Zaginieni w Akcji
- Zaginieni w akcji to nowe zadanie dostępne w Stuyvesant
- Zanim podejmiesz się nowego zadania, musisz najpierw ukończyć misję "Zgromadzenie Ogólne" i osiągnąć 30 poziom
- Starcia zostały przewidziane dla 4 graczy z wyposażeniem na wysokim poziomie
Zestawy wyposażenia
- Zestawy wyposażenia można zdobyć, wykonując najtrudniejsze zadania dostępne na Manhattanie
- Zgromadzenie i użycie zestawu wyposażenia zapewnia potężne premie do statystyk i talentów
- Zestawy są zróżnicowane pod względem klasy wyposażenia i mogą wspierać odmienne style gry. Znajdź zestaw, który najlepiej będzie do ciebie pasował
- “Obsługa taktyczna” zwiększa zdolności w zakresie elektroniki oraz wsparcia
- “Ekwipunek napastnika” zapewnia premie do zdolności ofensywnych
- “Służba wartownicza” poprawia zdolności strzeleckie
- “Ścieżka wędrowca” zapewnia premię dla graczy działających na własną rękę
Wymiana
- Przedmioty porzucone przez wrogów można udostępniać innym graczom
- Przedmioty udostępniasz, wyrzucając je ze swojego ekwipunku jak zwykły łup, aby gracze z twojej grupy mogli je podnieść
- Przedmioty możesz udostępniać tylko w ciągu 2 godzin od chwili ich zdobycia
- Przedmioty możesz udostępniać graczom, którzy są w twojej grupie, a także tym, którzy byli w niej w chwili, gdy przedmiot został przez ciebie zdobyty
Zadania
- Zadania ogólne i osobiste są automatycznie aktywowane po zalogowaniu i można je wybierać z poziomu mapy za pośrednictwem menu “Przegląd misji”
- Konkretne zadania są dostępne tylko przez określony czas (24 godziny dla zadań codziennych i 7 dni dla tygodniowych), po upływie którego zastępowane są przez inne
- Zadania dotyczą różnych kategorii:
- o Walki
- o Strefy Mroku
- o Wytwarzania
- Większość zadań można zrealizować samodzielnie, ale niektóre będą wymagały pomocy innych agentów
Zrzuty w Strefie Mroku
- Zrzuty w Strefie Mroku to ogólnodostępne wydarzenia, w ramach których Agencja Obrony Strategicznej dostarcza zaopatrzenie dla agentów Division
- Zrzuty przeprowadzane są kilkukrotnie w ciągu dnia
- W zrzucanych paczkach znajduje się nieskażone wyposażenie, z którego można od razu korzystać bez konieczności podejmowania go ze Strefy Mroku
- Zrzuty są łakomym kąskiem dla innych agentów oraz przedstawicieli wrogich frakcji, którzy penetrują Strefę Mroku, więc spodziewaj się oporu
Klasa wyposażenia
- Każdy element wyposażenia (poza przedmiotami ozdobnymi) znajdowany przez agentów na 30. poziomie ma wskaźnik klasy. Im wyższa klasa, tym lepszy przedmiot
- Ogólną klasę wyposażenia twojego agenta możesz sprawdzić w menu głównym, tuż obok informacji o poziomie postaci. Klasa wyposażenia odzwierciedla stopień zaawansowania agenta
- Wskaźniki klasy wyposażenia innych agentów wyświetlane są tuż obok ich pasków zdrowia
- Ulepszając sprzęt i podnosząc ogólną klasę wyposażenia, zapewnisz swojemu agentowi dostęp do najbardziej niebezpiecznych wyzwań
Kamera grupy
- Kamera grupy pozwala graczom obserwować członków swojej grupy w oczekiwaniu na reanimację lub pokonanie całego oddziału
- Gracze mogą używać przycisków RB/LB, R1/L1 lub klawiszy Q/E do przełączania się między członkami grupy
Nowe uzbrojenie charakterystyczne
- Dodano trzy nowe egzemplarze uzbrojenia:
- Warlord – karabinek szturmowy
- Historian – karabin strzelca wyborowego (Prosimy zwrócić uwagę na to, że Historian pojawi się wraz z tą aktualizacją, nabycie tej broni przed aktualizacją 1.2 będzie niemożliwe)
- Valkyria – pistolet szturmowy
ZMIANY W GRZE
Rozgrywka
- Umiejętność Wieżyczka nie pozwala już dłużej przygniatać ogniem wrogich postaci niezależnych, gdyż umożliwiało to zbyt łatwe pokonywanie słynnych przeciwników
- Rekalibracja Topowych przedmiotów będzie wymagała poniesienia kosztów w normalnej walucie gry, nie w Kredytach Feniksa.
- Ilość kredytów Feniksa wypadających z przeciwników o poziomie 31 i 32 została zwiększona:
- Poziom 30: 1-3 Kredytów Feniksa
- Poziom 31: 2-4 Kredytów Feniksa
- Poziom 32: 3-5 Kredytów Feniksa
Strefa Cienia
- Handlarz w schronie w kościele sprzedaje teraz przedmioty za walutę Strefy Cienia zamiast kredytów Feniksa.
- Wymagania rang dla przedmiotów Wyjątkowych i Topowych zostały dostosowane:
- Wyśmienite (Fioletowe) przedmioty – ranga 15 zamiast 30.
- Topowe (Złote) przedmioty o poziomie 30 (Punkty Sprzętu 163) – ranga 25 zamiast 50
- Topowe (Złote) przedmioty o poziomie 31 (Punkty Sprzętu 182) – ranga 40 zamiast 50
- Dodano nowy przedział dla postaci z Punktami Sprzętu 160+
Wytwarzanie
- Zwiększono koszt przetwarzania materiałów na komponenty w punkcie montażowym:
- 10 zielonych = 1 niebieski
- 15 niebieskich = 1 pomarańczowy
- Zwiększono koszt przetwarzania materiałów i tworzenia topowych przedmiotów
- 10 Stadardowych (Zielonych) materiałów zamiast 5 wymaganych do stworzenia 1 Specjalistycznego (Niebieskiego) materiału
- 15 Specjalistycznych (Niebieskich) materiałów zamiast 5 wymaganych do stworzenia 1 topowego (Złotego) materiału
- 10 topowych (Złotych) materiałów zamiast 8 wymaganych do stworzenia 1 topowego przedmiotu o poziomie 31.
- Zmniejszono zysk z rozmontowywania Standardowych (Zielonych) i Topowych (Złotych) przedmiotów:
- Dekonstrukcja Standardowego (Zielonego) przedmiotu da 1 Standardowy materiał zamiast 2
- Dekonstrukcja Topowego (Złotego) przedmiotu da 1 Topowy materiał zamiast 2
Interfejs użytkownika
- W menu ustawień dodano możliwość kalibracji martwej strefy kontrolera (na wszystkich platformach)
NAPRAWIONE BŁĘDY
- Naprawiono błąd, w wyniku którego talenty związane z bronią czasami nie aktywowały się, gdy gracz idealnie spełniał wymagania dotyczące statystyk
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli opuścić Strefy Mroku na 43rd Street East
- Wystrzał z broni przerywa teraz zmianę magazynków sprzężonych (w przypadku karabinów snajperskich i strzelb)
- Usunięto błąd, w wyniku którego skorzystanie z funkcji kup i użyj w przypadku broni z już zamontowanym celownikiem powodowało jego zniknięcie
- Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczom ostrzał zza rogu osłony
- Poprawiono szereg lokacji, w których postaci niezależne mogły strzelać przez ściany
- Naprawiono usterkę, która wpływała na szybkostrzelność niektórych broni
- Poprawiono kilka lokacji, w których gracz mógł utknąć w trakcie misji Obozowisko w Tunelu Queen's
- Naprawiono szereg błędów z rekwizytami, dzięki czemu gracze nie będą już blokowani
- Naprawiono błąd, w wyniku którego finałowy przerywnik filmowy odblokowywał się przed ukończeniem ostatnich misji
- Naprawiono błąd, w wyniku którego misja poboczna w oczyszczalni ścieków była niedostępna
- Naprawiono usterkę, w wyniku której czasami nie można było ukończyć misji pobocznej związanej z dostawą morfiny
- Gracze nie otrzymują już nadprogramowych PD za misję poboczną związaną z dostawą morfiny
- Premia zapewniana przez ulepszoną osłonę nie podlega już kumulacji, gdy kilku członków drużyny używa jej na tej samej kryjówce
- Naprawiono szereg błędów, które powodowały, że w określonych okolicznościach nie aktywowały się umiejętności mobilne
- Naprawiono błąd, w wyniku którego potencjometr głośności czatu przesłaniał pole interfejsu grupy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zaproszenie dla grupy wysłane za pośrednictwem matchmakingu czasami nie było widoczne na ekranie
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona martwego członka drużyny zamieniała się w niebieską kropkę zamiast czerwonego krzyżyka, gdy gracze byli zbyt daleko od siebie
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz nie mógł sprawdzić swojego wyglądu podczas zmiany strojów
- Poprawiono niektóre elementy interfejsu użytkownika w polu przeglądu misji oraz zmieniono położenie źle usytuowanych ikon
- Poprawiono kolory przedmiotów na liście nagród za misję
- Postaci niezależne nie będą już ignorowały gracza przy próbie interakcji z rekwizytami (uzbrajania/rozbrajania bomb)
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci niezależne czasami nie opuszczały miejsca swojego odrodzenia w trakcie misji pobocznej związanej z dostawą morfiny
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci niezależne czasami nie odradzały się w jednym z punktów Strefy Mroku
- Naprawiono szereg usterek, które powodowały blokowanie przedmiotów związanych z wyglądem
- Część porad zaktualizowano, tak by stały się czytelniejsze
- I wiele więcej!
Zmiany tylko na PC
- Dodano nowe opcje skalowania rozdzielczości i oświetlenia
- Dodano wsparcie dla graczy PC zgłaszających naruszenia regulaminu. Gracze mogą teraz wpisać na czacie /report
- Wprowadzono poprawki do wykrywania rozdzielczości i zmiany trybów ekranu
- Naprawiono kilka błędów ruchu kamery w trybie korzystania z systemu śledzenia ruchu oczu Tobii
- Naprawiono koncentrację wzroku na minimapie w trybie korzystania z systemu śledzenia ruchu oczu Tobii
- Naprawiono błędy występujące przy korzystaniu z urządzeń peryferyjnych Logitech
- Naprawiono kilka błędów graficznych występujących podczas korzystania z dwóch monitorów
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli przesuwać elementy interfejsu poza widoczny obszar ekranu.