Final Fantasy XV otrzymał drugą łatkę przed premierą. Twórcy ponownie wrzucają do gry istotne elementy
Premiera Final Fantasy XV była wielokrotnie przekładana, ale i tak deweloperzy nie wyrobili się z wrzuceniem na płytkę wszystkich istotnych elementów produkcji. Firma opublikowała w nocy drugi patch, który ponownie wprowadza do gry ważne funkcje.
W zasadzie każda większa produkcja otrzymuje teraz patch w dniu premiery. Łatki potrafią ważyć nawet kilka gigabajtów, ale Final Fantasy XV to prawdziwy ewenement. Premiera produkcji była wielokrotnie przekładana, a i tak studio opublikowało już 2 plaster przed premierą.
Wczoraj około godziny 2 w nocy podczas rozgrywki zostałem przywitany komunikatem o „wyłączeniu funkcji sieciowych” – jest to standardowa praktyka podczas ściągania aktualizacji. Po chwili zorientowałem się, że gra otrzymała kolejną aktualizację. Drugi patch waży około 8GB, więc w tej sytuacji przed rozpoczęciem zabawy trzeba będzie pobrać nawet 15GB – pierwsze pliki, które trafiły na serwery w ubiegłym tygodniu ważyły 7GB.
Aktualizacja 1.02 wprowadza:
- Różne poprawki błędów
- Głębsze zmiany w mechanice gry
- Nowe przerywniki filmowe
- Dostosowanie przerywników
Warto oczywiście zauważyć, że w sytuacji drugiej aktualizacji ten pierwszy nie musi się pobierać, ale nie mogę tego potwierdzić, bo patch 1.01 pobrałem w czwartek. Mimo wszystko sytuacja jest o tyle zabawna, że deweloperzy dosłownie na ostatni moment wrzucają do pozycji poprawki, a i tak z łatwością można natrafić na najróżniejsze błędy.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.