Prezes Ubisoft twierdzi, że Horizon: Zero Dawn i The Legend of Zelda brały mechaniki z ich gier

Aktualny prezes Ubisoft, Yves Guillemot, udzielił wywiadu do najnowszego 311 numeru magazynu Edge. Powiedział w nim między innymi, że dwie największe ekskluzywne gry tego roku z otwartym światem, czerpią sporo z produkcji jego firmy.
Nie ma co ukrywać, że oraz The Legend of Zelda: Breath of the Wild są grami świetnymi, lecz większość z tego, co mają w sobie zaczerpnęły z pomysłów, które funkcjonują na rynku już od paru lat.
Przy premierze obu dzieł były komentarze, że no Zelda ma system wież z Ubi, a Horizon wykorzystuje obozy wrogów tak jak Far Cry 3. Nic zatem dziwnego, że Yves Guillemot chwali się światu tym, że jedne z najlepiej ocenianych gier tego roku wzięły to co opracowało swego czasu Ubi.




To interesujące, gdyż The Legend of Zelda: Breath of the Wild wzięła sporo rzeczy, które istniały w serii Far Cry i innych grach Ubisoftu i doprowadziła je do prefekcji.
Dalej wyjaśniał, że w naszej branży popularne jest spoglądanie na dokonania innych.
Jeśli spojrzysz na wiele gier, które zostało wydanych w ostatnim czasie - nawet ostatnia gra Sony, Horizon: Zero Dawn - te biorą niektóre systemy, które my mamy. Jest tak, dlatego że w naszej branży zawsze spoglądamy na inne gry i innych wydawców. Gry są bardzo skomplikowane, więc to pozwala nam dostarczać lepsze wrażenia.