Red Dead Redemption 2 niezwykle ambitną produkcją. 8 lat pracy i zaangażowanie wszystkich zespołów Rockstar

Gry
4938V
Red Dead Redemption 2 niezwykle ambitną produkcją. 8 lat pracy i zaangażowanie wszystkich zespołów Rockstar
Wojciech Gruszczyk | 08.05.2018, 20:30

Rockstar chce mieć pewność, że ich najnowsza produkcja zaprezentuje kapitalną jakość. To właśnie z tego powodu studio poświęciło na przygotowanie produkcji wiele lat, a w pracach nad tytułem zostały zaangażowane wszystkie studia korporacji.

Prace nad kontynuacją Red Dead Redemption trwają w zasadzie od stworzenia pierwszej części. Twórcy już kilka dni temu potwierdzili, że tworzenie gry zajęło osiem lat, jednak tym razem Rob Nelson postanowił opowiedzieć, dlaczego wykreowanie tytułu trwało tak długo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Red Dead Redemption 2 z konkretami. Wrażenia po 45 minutach gry

Jeden z szefów Rockstar North podkreślił, że stworzenie Red Dead Redemption 2 było niezwykle trudne. Studio już po zakończeniu pierwowzoru doskonale wiedziało, jaką historie chce opowiedzieć w kontynuacji, ale problemem okazała się ambicja projektu.

Nelson podkreślił, że w produkcję zostały zaangażowane wszystkie studia Rockstar, ponieważ autorzy postanowili stworzyć „bardziej szczegółowy, wciągający i interaktywny, otwarty świat”. Autorzy odrzucili proceduralnie generowaną mapę na rzecz właśnie połączeń, dzięki którym każdy z elementów łączy się z innymi i pozwoli graczom doświadczyć niezwykłych wydarzeń.

Red Dead Redemption 2 zaoferuje również dynamiczny system slow-motion, który pozwoli wykonać piękne zdjęcia – twórcy postanowili rozbudować element i pojawia się on w różnych miejscach: czasami podczas misji, innym razem w trakcie strzelania lub po prostu podczas przemierzania świata. Gra inteligentnie wyłapuje odpowiednie momenty, które gracz może chcieć uwiecznić, a jednocześnie system podobno w świetny sposób potęguje doświadczenie.

Przedstawiciel Rockstar North wspomniał również o broniach – każdy gnat wygląda inaczej, poczujemy go w inny sposób, oferuje swoje rzeczywiste elementy i zadaniem deweloperów było odpowiednie wprowadzenie śmiałków w Dziki Zachód. Gracze mają „poczuć”, że są w tym miejscu, jednak twórcy musieli balansować pomiędzy realizmem a zabawą – czasami zespół nie mógł zaprezentować pełnego realizmu, ponieważ przykładowo bardzo długie przeładowanie niektórych broni było męczące i irytujące. Rockstar „posunął się tak głęboko jak tylko mógł”, jednak zadaniem zespołu było dobre dopasowanie rozgrywki do świata.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.

Źródło: https://gamingbolt.com/red-dead-redemption-2-development-started-in-2010

Komentarze (60)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper