Ghost of Tsushima z konkretami. Gameplay zaprezentował wyłącznie misję poboczną

Gry
1881V
Ghost of Tsushima z konkretami. Gameplay zaprezentował wyłącznie misję poboczną
Wojciech Gruszczyk | 13.06.2018, 02:19

Zachwyciliście się materiałem prezentującym Ghost of Tsushima? Sucker Punch nie chce psuć nam niespodzianki i podczas wydarzenia nie zerknęliśmy nawet na główny wątek. Poznajcie pierwsze szczegóły dotyczące gry.

Ghost of Tsushima było jedną z gwiazd tegorocznej prezentacji Sony na E3. Japończycy w głównej mierze skupili się na czterech własnych tytułach i Sucker Punch zaprezentowało pierwszy fragment rozgrywki ze swojego nowego IP.

Dalsza część tekstu pod wideo

E3 2018 – Zapowiedzi, materiały, wiadomości. Wszystko w jednym miejscu

Głównym bohaterem Ghost of Tsushima jest samuraj Jin Sakai, którego pseudonimem jest właśnie „The Ghost of Tsushima”. Nie jest to przypadek, ponieważ Jim został „legendą” a w Japonii legendy określa się jako „The Ghost”, czyli w prostych słowach – Jim jest legendą Tsushimy (jest to wyspa położona pośrodku Cieśniny Koreańskiej).

Twórcy zdecydowali się na otwarty świat, w którym każde zaprezentowane miejsce – przykładowo oddalone statki lub miejscówki – można bez problemu odwiedzić, ale to od gracza zależy, kiedy zdecyduje się na taką podróż. Fabuła skupia się na starciu Jina z Mongołami (najeźdźcy), ale produkcja poruszy wiele dodatkowych wątków, których nie musimy nawet poznać podczas przechodzenia gry. Deweloperzy nie skupiają się na wiernym odtworzeniu historii – Ghost of Tsushima to fikcja.

Na zaprezentowanej rozgrywce zobaczyliśmy jedną z misji pobocznych, ale cała gra ma posiadać podobny poziom szczegółów. Jednym z ważniejszych elementów pod względem oprawy jest „ruch” środowiska – tutaj drzewa falują, trawa się rusza, a liście opadają z powodu podmuchów wiatru.

Walka w Ghost of Tsushima jest określana jako „błoto, krew i stal”, więc możemy spodziewać się, że bohater często pobrudzi swoje wdzianko podczas dynamicznych pojedynków. W grze skorzystamy z innych broni (teraz widzimy wyłącznie katanę), a specjalny hak Jina nie jest częścią treningu samurajów, ale protagonista musi korzystać z tego wynalazku, by móc po cichu eliminować przeciwników.

Aktualnie deweloperzy nie prezentują HUD-a, jednak będzie on bardzo minimalistyczny. W dodatku podczas rozgrywki bez problemu posłuchamy japońskich głosów, a koń jest integralną częścią całej opowieści.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: https://www.resetera.com/threads/ghost-of-tsushima-game-details-e3-2018.48693/

Komentarze (69)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper