Devil May Cry 5 zaoferuje dynamiczny soundtrack. Gra oceni nasze poczynania
Capcom odkrywa kolejne karty związane z Devil May Cry 5. Japończycy zamierzają oceniać rywalizację graczy i udźwiękowienie kolejnych etapów będzie zależało od naszych wyników. Studio w ten sposób stworzy ciekawą korelację gry z muzyką.
Japończycy nadal pracują nad Devil May Cry 5 i według ostatnich informacji studio zakończyło 75% wszystkich prac nad grą. Kolejny pokaz przygody odbędzie się na gamescomie, gdzie dziennikarze otrzymają dostęp do najnowszej wersji tytułu.
Devil May Cry. Opowieść o tym dlaczego Diabeł zaczął płakać
Michi Okabe podczas rozmowy z dziennikarzem Famitsu postanowił zapowiedzieć ciekawą mechanikę. Producent zaznaczył, że ocena naszych pojedynków wpłynie na soundtrack, więc eliminując oponentów z błogą dzikością możemy liczyć na ciekawsze nuty, które pewnie zachęcą nas do kolejnych efektownych combosów.
Jak wiadomo w serii Devil May Cry pojawia się system, który ocenia nasze ataki i kompozycje ciosów – im lepiej a zarazem szybciej poradzimy sobie z wrogami, tym możemy liczyć na lepszą notę. Gra zachęca do kombinowania, zabawy atakami, szukania ciekawych rozwiązań, a teraz będziemy dodatkowo napędzeni przez soundtrack!
Trudno nie odnieść wrażenia, że system idealnie nadaje się do tego uniwersum, bo już poprzednie odsłony charakteryzowały się fantastycznym udźwiękowieniem, a teraz po prostu muzyka zostanie jeszcze bardziej wkomponowana w rozgrywkę.
Producenci wciąż nie są gotowi do ujawnienia ostatecznej daty premiery, ale Devil May Cry 5 trafi na rynek wiosną 2019 roku. Historia będzie jednocześnie dostępna na PlayStation 4, Xboksach One i komputerach osobistych.