Dragon's Dogma 2 - poradnik. Fabuła, zadania, questy, mechaniki, porady, podstawy, walka, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 - A Poisonous Proposal: Jarle, zatrucie przez asp, harpia, badanie chimery

Mateusz Wróbel | 29.03, 21:15

Dragon's Dogma 2 - A Poisonous Proposal: Jarle, zatrucie przez asp, harpia, badanie chimery

A Poisonous Proposal - Dragon's Dogma 2.

Po rozmowie z Jarle blisko karczmy na zachodzie miasta na pustyni dowiesz się, że musisz dać się zatruć w wyznaczonym miejscu na mapie.

Dragon's Dogma 2 - A Poisonous Proposal: Jarle, zatrucie przez asp, harpia, badanie chimery

Najlepiej będzie podejść do znacznika najbliżej Bakbattahl. Zeskocz z drewnianego mostku i nie atakuj fioletowych jaszczurek - wybij je dopiero wtedy, gdy jedna z nich wypluje jad i zatruje cię. Potem wróć szybko do Jarle i otrzymaj nowy cel.

Dragon's Dogma 2 - A Poisonous Proposal: Jarle, zatrucie przez asp, harpia, badanie chimery

Tym razem będziesz musiał dać się zatruć harpii, więc zrób to samo, co w przypadku jaszczurek. Idź do celu misji, a gdy będziesz otruty, biegnij szybko do Jarle.

Dragon's Dogma 2 - A Poisonous Proposal: Jarle, zatrucie przez asp, harpia, badanie chimery

Ostatnim celem będzie zbadanie chimery, która siedzi w jaskini. Wejdź do środka i pozwól wrogowi zakazić Jarle (za pomocą ataku ogonem), który po tym zacznie uciekać. Możesz zabić przeciwnika lub również opuścić kryjówkę.

Teraz wróć do zleceniodawcy w mieście, a quest dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Dragon's Dogma 2 - ZADANIA POBOCZNE

Dragon’s Dogma 2 - TROFEA

cropper