Soul Hackers 2 - system walki ,,Sabbath'' to miks ,,Coop-Attack'' z Strange Journey i Tokio Mirrage Sessions !
News w formie minibloga. Atlus wypuścił dzisiaj pierwsze szczegóły na temat systemu walki ,,Sabbath'' z Soul Hackers 2 !!! I są to pozytywne wieści, ponieważ nie jest to klon ,,One More'' z Persony, czy ,,Press Turn'', a miks moich ulubionych systemów walki ,,Coop Attacks'' z Strange Journey i z Tokio Mirrage Sessions (któy jest wariacją tego z Strange Journey), tyle, że ,,jeszcze bardziej konfigurowalne'' !!! Szczególnie można to zauważyć w 1:38 (,,Demon Coop'' z SJ i TMS) i 2:29 (,,Commander Skills'' z Strange Journey Redux) na poniższym filmiku:
Szczegóły na temat ,,Sabbath'' battle system z SH2 wyglądają tak:
- każde trafienie w słabość wroga daje nam ,,stacka'', po osiągnięciu odpowiedniego poziomu stacków (4 - słabszy lub 8 - mocniejszy) możemu użyć ,,Demon Coop Attack'', gdzie mozemy z kolei wybrać jednego z 4 demonów do ataku by wykonać konkretny, ale i słabszy atak, albo zużyć wszystkie ,,stacki'' na mocniejszy atak i nasze demony wykonają coś w rodzaju Coop Attacków z Tokio Mirrage Sessions.
- demony (maksymalnie 4) do ,,Demon Coop Attack'' możemy zmieniać w COMP-ie u KAŻDEGO członka drużyny również w trakcie bitwy
- mozliwość konfiguracji COMP-u u KAŻDEGO członka drużyny da nam dostęp do unikalnych Demon Coop Attacks np. jedne nas uleczą, innę na przykład nałożą efekty statusu na przeciwnika, tak więc ,,Demon Coop Attack'' nie będzie już wykonywany tylko przez Demony z tego samego ,,Alignmentu'' (Law, Neutral, Chaos) jak to było w Strage Journey, ale będziemy mogli swobodnie żonglować różnymi demonami i eksperymentować.
- brak znanego z Persony ,,ogłuszania'' wrogich demonów po trafieniu w słabość i bezmyślnego spamowania All-out-Attack
- Demon Coop Attack w SH2 mają swój cooldown, więc spamowanie nimi zostanie mocno ograniczone !!!
- ,,Commander Skills'' z Strange Journey Redux, czyli umiejętności specjalne ,,dowódcy'' zapewniające specjalne efekty dla całej drużyny np. buffy, czasowa ochrona przed instakillami, możliwość przeżycia ,,śmiertelnego'' ataku (Endure dla wszystkich członków drużyny na najbliższą turę).
- brak Magnetytu i systemu ,,lojalności'' demonów znanego z poprzednich Devil Summonerów
Już się nie mogę doczekać tego błędnego porównywania systemu walki z SH2 do Persony 5 przez dziennikarzy (zwłaszcza IGN) :D
Jak wam się podoba nowy/stary system bitewny w Soul Hackers 2 ? Dajcie znać w ankiecie.