Raidou Remastered - postacie, Voice Acting i nowe informacje o grze

Jako, ze PPE nic nie pisze o tej grze, tylko ciagle wrzuca ,,newsy'' o Assasins Creed Shadows, postanowilem wrzucic nowe informacje o Raidou Remastered. Najwieksza nowoscia w remasterze Raidou vs Soulless Army bedzie obecnosc Voice Actingu, ktorego oryginal na PS2 nie mial. Oprocz tego Atlus Japan wrzucil kilka klipow z krotkim gameplayem, nowymi demonami i poprawkami dotyczacymi Demon Fusion, Waepon Fusion i Demon Loyality System.
Poprawione Demon Fusion
Remaster aktualizuje mechanike fuzji demonow z wersji SMT III Nocturne do najnowszej wersji z SMT V Vengeance. Za fuzje demonow ponownie bedzie odpowiedzialny dr. Victor Frankenstein, ktory jest ikonicznym ,,gosciem od fuzji" dla spinoffa SMT z serii Devil Summoner (Devil Summoner, Devil Summoner Soul Hackers, Raidou Kuzunoha vs Soulless Army, Raidou Kuzunoha vs King Abaddon, Raidou Kuzunoha vs Lone Morebito, Soul Hackers 2).
Nowe demony
Oprocz tego Atlus dodal do remastera 50 nowych demonow, glownie sa to demony zaczerpniete z sequela Raidou Kuzunoha vs King Abaddon (Ne Zha - design z SMT 1, klasyczny Aniol z SMT 1, Fenrir - design z SMT 1, Sylph, Tam Lin, Arachne, Pabilsag, Ophanim, Raiho), Soul Hackers 2 (Turbo Babcia, Dormath), czy SMT V Vengeance (Syrenka, Idun, Hayataro). W grze pojawia sie rowniez zupenie nowe demony, czego dowodem jest Hinokagutsuchi, ktory poraz pierwszy w historii serii otrzyma swoj model w 3D.
Zmiany w Waepon Fusion
Poprawek doczeka sie rowniez unikalna mechanika dla Devil Summonerow, czyli Waepon Fusion. Teraz dzieki materialom do craftingu bedziemy mogli dokonac fuzji naszej broni (do wyboru katana/miecz, wlocznia, topor). Wczesniej wystarczyla nam do tego tylko atrapa broni, gdzie nastepnie ja laczylismy z odpowiednim demonem w Goumaden. Dzieki tej zmianie QoL nie bedziemy zmuszeni do kiszenia rzadkiego schematu broni do konca gry, zeby wykuc najlepsza bron w grze, zmniejszy to tez niepotrzebny grind demonow do fuzji broni.
Kolejna nowoscia jest to, ze dzieki Waepon Fusion w Goumaden nasza bron zyska nowe zdolnosci zarowno pasywne jak i aktywne np. unikalny atak specjalny dla Raidou. Na pewno bedziemy duzo czesciej wykuwac nowa bron, niz jak to bylo w poprzednich grach w serii (oczywiscie oprocz Soul Hackers 2, ktory w ogole tej mechaniki nie posiadal).
Summoner Skills
Nowosc wzgledem oryginalu z PS2. W remasterze Raidou jak i jego demony beda mogli sie uczyc z specjalnych ksiag i fuzji broni tzw. Summoner Skills podzielonych na kategorie Combat Skills, Passive Skills, Sword Skills, Spear Skills, Axe Skills, Pistol Skills, oraz dla demonow: Combat Skills i Passive Skills. Im czesciej bedziemy wykuwac nowa bron u Victora w Goumaden, tym zyskamy dostep do szerszego wachlarza do tych umiejetnosci. Summoner Skills bedziemy mogli takze przenosic miedzy demonami w wyniku fuzji demonow z bronia.
Zmiany w Demon Loyality
Kolejna unikalna mechanika Devil Summonerow (oprocz Persona Hackers 2), w remasterze rowniez doczeka sie poprawek. Byla to jedna z najbardziej irytujacych i kontrowersyjnych mechanik w Devil Summoner, gdyz zmuszala ona niepotrzebnie tylko do grindu, zeby tylko nasze demony zaczely sluchac naszych komend w walce. Niska lojalnosc demnow w powiazaniu z wykluczajacymi sie demonami z przeciwnego alignmentu jak chaos i law czesto powodowaly irytacje u gracza, ze demon robi sobie co chce w walce, a w skrajnych przypadkach grozila nam ich nawet permamenta ucieczka od przywolywacza. Atlus w koncu to przemyslal i przebudowal ten system w remasterze Raidou. Teraz lojalnosc demonow wplywa na trzy rzeczy: liczbe posiadanych demonow w kompedium, na dawanie prezentow graczowi jak to bylo w kryjowce demonow w SMT V Vengeance, oraz na tytul u Raidou.Demon z maksymalnym poziomem lojalnosci odkrywa nowa, ukryta umiejetnosc. Im wiecej posiadamy lojalnych nam demonow, tym wiecej ich mozemy uzyc do fuzji w Goumaden (tylko lojalne nam demony mozemy laczyc w Demon Fusion, walczac z demonami i kupujac im fanty zwiekszamy u nich lojalnosc) i lepszy posiadamy stopien tytulu u Raidou. Dziala to teraz cos na zasadzie osiagniec w PSN.
Pelny Voice Acting (glowna fabula)
Tutaj macie probke angielskiego Voice Actingu:
Postacie i ich prezentacje z japonskim VA
W skrocie. Wiekszosc japonskich Voice Actorow jest z Jojo Bizzare Adventure, Demon Slayer, Gintama, Guilty Gear, SMT Strange Journey Redux, Persona 5, SMT V i Metaphor Refantazio. Oryginalny artstyle: Kazuma Keneko (Shin Megami Tensei I-III, SMT Devil Summoner, SMT Devil Summoner Soul Hackers, SMT Devil Summoner Raidou Kuzunoha 1&2, Digital Devil Saga 1&2, Persona 1-4, SMT Strange Journey).
Raidou Kuzunoha XIV
(VA: Tomokazu Sugita - Gyomei z Demon Slayer, Gintoki z Gintama, Joe Joestar z Jojo Bizzare Adventure, Yusuke z Persona 5, Zorba z Metaphor Refantazio)
Gouto
(VA: Joji Nakata - Gouto z SMT III Nocturne HD Remaster, Albert Wesker z Resident Evil, Sol Badguy z Guilty Gear, Kirei Kotomine z Fate, Sojiro z Persona 5)
Narumi
(VA: Takehito Koyasu - Dio Brando z Joe Joe Bizzare Adventure, Shinsuke Takasugi z Gintama, Zato z Guilty Gear, More z Metaphor Refantazio)
Tae Asakura
(VA: Rika Morinaga - Rita Mordio z Tales of Vesperia, Souseiseki z Rozen Maiden)
Kaya Daidouji
(VA: Akari Kito - Nezuko z Demon Slayer, Barbara z Genshin Impact, Na'el z Xenoblade Chronicles 3)
General Munekata
(VA: Rikiya Koyama - Yamato z Naruto, Saejima z Yakuza Like a Dragon, Kogoro Mouri z Detective Conan)
Grigori Rasputin
(VA: Shunsuke Takeuchi - Einar z Vinland Saga, Gonta Gokuhara z Danganropy, Urogi z Demon Slayer)
Dr Victor Frankenstein
(VA: Banjo Ginga - Victor z Soul Hackers 1&2, Souther z Fist of The North Star, Goto z Solo Leveling, King Vegeta z Dragon Ball Super, Hythlodaeus V z Metaphor Refantazio)