Minotaur: The Labyrinths of Crete - opis gry
Minotaur: The Labyrinths of Crete to RPG akcji wyprodukowane i wydane przez Bungie Software 30 kwietnia 1992 roku w USA jedynie na komputery osobiste z systemem Macintosha.
Produkcja jest przedstawicielem podejścia, gdzie twórcy - w odróżnieniu od większości deweloperów na rynku - skupili się bardziej na rozgrywce wieloosobowej niż dla pojedynczego gracza. Wprawdzie moduł dla samotników został zaimplementowany, ale poza poznawaniem terenu oraz ułożenia niektórych przedmiotów nie oferuje on niczego więcej. Pierwotny szkic na grę powstał w 1988 roku w ramach którego istniała możliwość walka z inną postacią.
W ramach mechaniki gracz tworzy postać, wybiera jej wygląd oraz optymalizuje dostępne parametry - Lore, Agility, Brawn. Następnie ląduje w labiryncie, gdzie mierzy się z sześcioma innymi graczami. Jego celem jest eliminacja pozostałych zawodników wykorzystując do tego wybrane umiejętności oraz zdobyte na arenie przedmioty. Istotnym elementem pozwalającym na rozgrywkę był Apple Talk. Z tą produkcją można zapoznać się w rozgrywce do 6 osób włącznie.
Produkcja - mimo problemów ze sterowaniem - spotkała się z przyjaznym odbiorem ze względu na fakt, że w zgranej ekipie była źródłem "replayablity value".
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych