Mass Effect: Stacja Szczyt - opis gry
Mass Effect: Stacja Szczyt to gra fabularna z elementami strzelaniny z perspektywy trzeciej osoby wyprodukowana przez BioWare Corporation we współpracy z Demiurge Studios i wydana przez Microsoft albo Electronic Arts - tytuł ukazał się Xbox 360, a później także na Windowsa oraz Xbox One.
Produkcja nie zmienia ogólnych założeń wersji podstawowej, czyli jest przedstawiciel "kosmicznego rpg-a z elementami strzelaniny". Gracz wciela się w osobę zarządzającą załogą i wspólnie z nią zwiedza kosmos, bada planety, ratuje ocalałych czy walczy z wrogo nastawionymi istotami. Ukończenie przedstawionej w ramach dodatku historii, przewidzianej tak jak podstawka wyłącznie dla pojedynczego gracza, daje nowe przedmioty zarówno dla protagonisty jak i jego załogi.
Fabularnie gra osadzona jest w trakcie wydarzeń znanych z Mass Effect (interquel), dokładnie po momencie, gdy Shepard wyruszył w podróż. Po tym momencie zostaje odblokowana tajna baza Przymierza znana jako Szczyt. Na niej protagonista Mass Effect może wraz z innymi członkami drużyny skorzystać z symulatora bojowego. W ramach scenariuszy o różnych zasadach (Capture - przejmowanie flagi, Hunt - Polowanie) gracz stara się osiągnąć jak najlepszy rezultat. W przerwie między wyzwaniami istnieje możliwość zamiany słowa z postaciami z nowej lokacji jak np. dowódcą statku, Ahernem.
Później Pinnacle Station pojawiło się na PlayStation 3 (Mass Effect, Mass Effect Trilogy), ale w odróżnieniu od pozostałych DLC nie zostało wydane w ramach Edycji Legendarnej.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych