Mass Effect 2: Zaeed - Cena Zemsty - opis gry
Mass Effect 2: Zaeed - Cena Zemsty (Mass Effect 2: Zaeed - The Price of Revenge) to gra fabularna z elementami strzelaniny z perspektywy trzeciej osoby wyprodukowana przez BioWare Corporation i wydana przez Electronic Arts - tytuł ukazał się Xbox 360, a później na Windowsa, PlayStation 3, Xbox One oraz PlayStation 4 (w ostatnim przypadku wyłącznie w wersji odświeżonej).
Produkcja nie zmienia ogólnych założeń wersji podstawowej, czyli jest przedstawiciel "kosmicznego rpg-a z elementami strzelaniny". Gracz wciela się w osobę zarządzającą załogą i wspólnie z nią zwiedza kosmos, bada planety, ratuje ocalałych czy walczy z wrogo nastawionymi istotami. Poza nią istnieje także możliwość eksploracji zaproponowanego w ramach rozszerzenia, z racji jego konstrukcji możliwe jest to wyłącznie pieszo. Ukończenie przedstawionej w ramach dodatku historii, przewidzianej tak jak podstawka wyłącznie dla pojedynczego gracza, czy daje nowe przedmioty dla załogi czy nowego jej członka
Fabularnie gra osadzona jest w trakcie lub tuż po wydarzeniach znanych z Mass Effect 2. Przedstawiona tam linia fabularna skupiona jest wokół nowej postaci niezależnej, najemnika Zaeeda, zrekrutowanego przez Sheparda. Linia fabularna nowego towarzysza podróży orbituje wokół spotkania z jego starym znajomym oraz oswobodzeniem bazy najemników. Podjęte tam decyzję mają wpływ na niektóre ze zdarzeń zarówno z Mass Effect 2 jak i Mass Effect 3.
Tytuł dostępny był dla każdego posiadacza kopii ME 2 nie z drugiej ręki, który to zarejestrował się na platformie BioWare, Cerberus Network. Osoby mające wersję używaną mogły dokupić to rozszerzenie.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych