Quake Mission Pack No. 1: Scourge of Armagon - opis gry
Scourge of Armagon to pierwszy, oficjalny dodatek do kultowego Quake’a. Produkcją nie zajęło się jednak iD Software, a Hipnotic Interactive - malutki zespół składający się z kilku osób.
Kolejny raz szczątkowa fabuła, pakuje nas w skórę Rangera - wojownika odpowiedzialnego za zlikwidowanie zagrożenia, w postaci przeciwnika noszącego kryptonim "Quake"; demonicznego Shub-Niggurath. Sam Ranger po powrocie na ziemię, odkrywa, że jego harce nie pozostały niezauważone i armia plugawych istot pod dowództwem tytułowego Armagona, przepuściła szturm na naszą planetę. Piętnaście poziomów (trzy epizody) to nasza vendetta, a dostaniemy się do nich z poziomu huba, nazwanego Command HQ. Pomieszczenia, po których będziemy się przemieszczać przypominają wojskowe bazy, porzucając stylistykę znaną z "podstawki", czyli gotyckie zamki i jaskinie. Długość rozgrywki oscyluje w granicach pięciu godzin. Dodatek współpracuje z modami takimi jak: Inferno Modification (zwiększenie poziomu trudności), Quake HD Pack mod, czy Quake Reforged.
Sama gra to po prostu Quake, z kilkoma kosmetycznymi zmianami, takimi jak większa zniszczalność otoczenia – w tym dziury po kulach, które pojawiają się na ścianach – i nowi przeciwnicy.
Centroid - skorpion, którzy zamiast szczypców posiada dwa Nailguny
Gremlin - humanoid, który potrafi ukraść broń głównego bohatera
Spike Mine - wybuchająca latająca kula
Nie wypada nie wspomnieć o świetnym soundtracku, stworzonym przez Jeehun Hwanga i nowych broniach:
Proximity Mine Launcher – granatnik wystrzeliwujący ładunki, reagujące na ruch, a przyklejające się do różnych powierzchni
Mjolnir – młot wytwarzający uderzenie ładunku elektrycznego, zadający obrażenia obszarowe
Laser Cannon – karabin strzelający pociskami energetycznymi
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych