Afrika - opis gry
Afrika to gra zręcznościowa wyprodukowana przez Rhino Studios i zlokalizowana przez Natsume. Tytuł ukazał się tylko na PlayStation 3 i oficjalnie nie wyszedł w Europie. Rozgrywka polegała w nim na robieniu zdjęć.
Afrika nie posiada żadnych założeń fabularnych. Ot, wcielamy się tutaj w fotoreportera (do wyboru kobieta lub mężczyzna), który/która fotografuje afrykańską faunę i florę wykonując zlecenia od przełożonych. Rozgrywka przypomina więc nieco Pokemon Snap z Nintendo 64.
Gra podzielona jest, jeśli można to tak określić, na ‘misje’ (tych jest ponad 100). Drogą mailową otrzymujemy od przełożonych zlecenia, tj. jakie zdjęcia wykonać. Po afrykańskich miejscówkach możemy poruszać się na nogach, samochodem lub balonem. Ma to spore znaczenie, ponieważ do niektórych lokacji dostać się można tylko w konkretny sposób. Gdy już znajdziemy zwierzę, które mamy uwiecznić, używamy funkcji ruchowych Sixaxisa/DualShocka 3. Warto jednak pamiętać, że przez nierozwagę można je spłoszyć.
W zależności od tego, jak nam pójdzie, otrzymujemy pewną sumę pieniędzy. Zarobioną kasę można potem wydać np. na lepszy sprzęt, jak kolejne aparaty. Co więcej, wraz z postępami odblokowujemy materiały video przedstawiającymi prawdziwe zwierzęta.
Muzykę do Afrika skomponował Wataru Hokoyama, japoński kompozytor, który udziela i udzielał się nie tylko przy grach, ale i filmach. Jego pracę doceniły media niezwiązane z elektroniczną rozrywką, np. Movie Music UK. Otrzymał on także nagrodę podczas The Hollywood Music Awards 2008 za najlepszą ścieżkę dźwiękową w grze.
Komentarze (1)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych