Alto's Odyssey - opis gry
Alto’s Odyssey to dwuwymiarowa gra zręcznościowa w konwencji endless runnera wyprodukowana przez Team Alto i wydana przez Snowman. Tytuł ukazał się na urządzeniach przenośnych oraz konsolach PS4 i Xbox One (jako część składanki wraz z pierwszą częścią, czyli Alto’s Adventure).
Rozgrywka - Alto’s Odyssey
Główne założenia rozgrywki nie uległy zmianie. Alto’s Odyssey to dwuwymiarowa gra zręcznościowa w konwencji endless runnera. Tytuł pozwala nam się wcielić w jeżdżącego na desce Alto lub w którąś z paru innych grywalnych postaci (różniących się pewnymi cechami) mknących przez generowane proceduralnie lokacje. Sterowanie jest bardzo przystępne. Nasza postać porusza się sama, a my wykonujemy tylko skoki oraz ewolucje nagradzane punktami. Dodać jednak warto, iż czynność ta wymaga od nas, by prawidłowo wylądować. W przeciwnym razie Alto (lub ktoś inny) zaliczy bolesny upadek.
Alto’s Odyssey wprowadza do formuły niemało nowego. Po pierwsze, zmieniła się estetyka. Nie odwiedzamy już lokacji zimowych, tylko pustynne (a w nich pomniejsze biomy). Po drugie, twórcy wprowadzili kilka nowych mechanik i rozwiązań. Wymienić spośród nich można jeżdżenie po ścianach, mechaniki związane z wodą, tornada, spadające platformy, odbijanie się od balonów itd. Powracają ponadto patent z pierwowzoru: zmieniające się pory dnia i warunki pogodowe czy wingsuit.
Oprócz podstawowego wariantu rozgrywki udostępniono także tzw. tryb Zen, który zaprojektowano z myślą o graczach chcących się przy grze przede wszystkim zrelaksować. Wpadki nie wiążą się w nim mianowicie z żadnymi konsekwencjami.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych