Ascend: Hand of Kul

Ascend: Hand of Kul

6,0
12 oceny

Ocena wg platformy:

X360 6.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Signal Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Akcja
Premiery
Świat:
25.09.2013
Europa:
25.09.2013
Producent:
Signal Studios
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG,   Akcja
Premiery
Świat:
25.09.2013
Europa:
25.09.2013

Ascend: Hand of Kul - opis gry

Ascend: Hand of Kul to RPG akcji w klimatach fantasy wyprodukowany przez studio Signal Studios i wydany przez Microsoft na Xboxie 360 w cyfrowej dystrybucji. Produkcja reprezentuje model F2P, tzn. za możliwość odpalenia gry nie płacimy nic, ale prawdziwe pieniądze można przeznaczyć na zakup rozmaitych przedmiotów pomagających w rozgrywce.

W Ascend gracz wciela się w wojownika rasy Caos (tworzy go sobie sam) i wybiera on jednego z trzech bogów któremu chce służyć. Celem nadrzędnym jest pokonanie tytanów, olbrzymich i nieśmiertelnych istot panujących nad światem.

Dalsza część tekstu pod wideo

W zależności od podjętej decyzji otrzymujemy dostęp do innego rodzaju mocy - może to być dark, light oraz void. Podjęta decyzja wpływa nie tylko na naszą postać, ale również na świat gry, dając różne efekty w zależności od sytuacji. Głównym zadaniem jest nawrócić niewiernych - najlepiej za pomocą miecza. Do dyspozycji mamy wiele rodzajów ekwipunku, rozmaite bronie, tarcze, zbroje. Można też używać czarów. Im większą liczbę Caosów poświęcimy bóstwu, tym nasze zdolności w danej dziedzinie będą lepsze. Warto jednak mieć na względzie, iż do zabicia niektórych przeciwników możemy potrzebować konkretnej umiejętności danego typu, a to oznacza konieczność zaoferowania swoich usług jakiemuś innemu bogowi. Ma to wszystko swoje konsekwencje - jeśli obrazimy w ten sposób poprzedniego protektora, naśle on na nas wiernych mu wyznawców. Z drugiej strony wierność może być nagrodzona jakimś użytecznym przedmiotem.

Ciekawym rozwiązaniem w Ascend jest tzw. równoległy multiplayer. W grze nie ma tradycyjnej kooperacji lub rywalizacji - zamiast tego mamy tu do czynienia z duchami innych Caosów (graczy), którzy prowadzą swoją własną krucjatę w równoległym świecie. Możemy pośrednio wpłynąć na ich rzeczywistość, wysyłając błogosławieństwo lub klątwę. Działa to też, co jasne, w drugą stronę.

 

Co warto dodać, Ascend robi użytek z możliwości nawiązania komunikacji między Xboxem 360 i urządzeniami mobilnymi. Gracze mogą rywalizować używając smartfona/tabletu, a następnie przenieść swoje osiągnięcia na konsolę.

Wideo - Ascend: Hand of Kul

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper