Astral - opis gry
Astral to dwuwymiarowa gra zręcznościowa wyprodukowana przez polskie studio Akson Software i wydana przez firmę L.K. Avalon. Tytuł ukazał się tylko na komputerach typu Amiga w 1996 roku.
Gra, podobnie jak wiele innych produkcji tego typu, nie posiada szczególnie rozbudowanej fabuły. Mistrz bohatera, w którego buty wchodzimy, informuje go przed rozpoczęciem właściwego zadania, że pojawiły się przesłanki o tym, że powrócił niejaki Molasar, tutejszy szwarccharakter mający wyjątkowo niecne uczynki na sumieniu. Teraz ktoś będzie go musiał powstrzymać.
Fantastyczny świat produkcji studia Akson (choć nie jest to fantasy nazbyt ortodoksyjne) składa się z czterech głównych miejscówek, a te z kolei podzielone są jeszcze na cztery pomniejsze levele. Łącznie więc twórcy stworzyli szesnaście leveli. Naszym zadaniem nie jest po prostu przejście z punktu A do punktu B. Przeczesując levele musimy znaleźć specjalne kryształy, a następnie przenieść je w odpowiednie miejsce. Jeśli to nam się uda, będziemy mieli pół minuty na ucieczkę, której powodzenie pozwoli przejść do kolejnego wyzwania; w przeciwnym wypadku zaliczymy zgon. Nieco inaczej wygląda to w świecie czwartym. Tam musimy znaleźć klucz, który może pozostawić po sobie pokonany przeciwnik.
W trakcie zmagań spotykamy rozmaite rodzaje przeciwników (równie fantastycznych jak setting). Tu i ówdzie natykamy się też na bossów. Do walki z nimi służy kilka rodzajów pocisków oraz miny. W jednej z miejscówek możemy nawet skaptować wojownika, który nam pomaga.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych