Astria Ascending - opis gry
Astria Ascending to japońska gra RPG wyprodukowana przez Artisan Studios i wydana przez Dear Villagers. Tytuł ukazał się na PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series i Nintendo Switch. Był on rekonstrukcją udostępnionego na urządzeniach przenośnych Zodiac: Orcanon Odyssey.
Fabuła - Astria Ascending
Akcja gry rozpoczyna się w mieście o nazwie Harmonia, który jest domem dla przeróżnych ras zamieszkujących uniwersum Astria Ascending. Jej mieszkańcy, niezależnie od klasy społecznej i rasy, żyje w pokoju i dobrobycie o co dbają półbogowie - tutejsi półbogowie. Z ich ‘profesją’ wiąże się jednak pewien problem - wybrańcy zyskują mianowicie supermoce , dzięki którym wyrastają ponad zwykłych śmiertelników, lecz jednocześnie ich życie trwa jeszcze zaledwie trzy lata. Punktem wyjścia dla historii jest atak potworów na miasto. Grupa postanawia zbadać jego przyczynę.
Rozgrywka - Astria Ascending
Astria Ascending to gra czerpiąca z klasyki jRPG, choć jej stylistyka i styl prezentacji przywodzi na myśl raczej produkcje studia Vanillaware. Podczas eksploracji przeczesujemy dwuwymiarowe lokacje, a gdy zetkniemy się z przeciwnikiem, trafiamy na specjalne pole bitwy, gdzie toczy się walka. Tutejszy system jest turowy, dając nam zestaw standardowych komend, jak zwykły atak fizyczny, techniki specjalne czy blok. Istotną rolę odgrywa specjalny wskaźnik pozwalający podnosić potencjał bojowy podopiecznych, który nabijamy wykorzystując słabości przeciwników.
Drużyna liczy maksymalnie cztery postacie, pomiędzy którymi można się przełączać. Każda postać dysponuje natomiast podstawową profesją ze swoim drzewkiem umiejętności. Z czasem można ją ‘obudować’ innymi jobami, a tym samym poszerzyć wachlarz możliwości danego bohatera.
Oprócz standardowych mechanik Astria Ascending oferuje także opcjonalną atrakcję w postaci karcianki o nazwie J-Ster.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych