At Sundown: Shots in the Dark - opis gry
At Sundown: Shots in the Dark to strzelanina z elementami skradanki zaprojektowana z myślą o wieloosobowych potyczkach. Za produkcję odpowiadało Mild Beast Games, a za wydanie Versus Evil. Tytuł ukazał się na komputerach i konsolach.
Rozgrywka - At Sundown: Shots in the Dark
Produkcja studia Mild Beast Games to arena shooter (z kamerą przedstawiającą wydarzenia z góry), który stawia duży nacisk na skradanie i eliminowanie nieprzyjaciół z zaskoczenia (w odróżnieniu od warstwy narracyjnej niebędącej tutejszą najważniejszą atrakcją). W grze zastosowano unikatowy patent wyróżniający ją z tłumu podobnych tytułów. Plansze mianowicie zostały zaprojektowane w ten sposób, że niemałe ich obszary są spowite przez ciemność. Teoretycznie może nam ona posłużyć do skutecznego radzenia sobie z nieprzyjaciółmi, w rzeczywistości ciemność nie jest dla nas wcale jednoznaczną pomocą, gdyż nasza postać też znika, co utrudnia zmagania. Postać staje się widoczna, gdy strzela, biega (sprint) lub grająca nią osoba wciśnie przycisk pozwalający zlokalizować swój avatar.
Gra oferuje różne, przeważnie dość standardowe jak na shootery warianty rozgrywki: deathmatch, drużynowy deathmatch, king of the hill, capture the flag czy arms race (każdy zawodnik rozpoczyna z tą samą bronią, a broń zmienia się po zanotowanym fragu). Nie wszystkie warianty zabawy są dostępne od początku, część należy odblokować gromadząc stopniowo doświadczenie. Do wyboru mamy cztery postacie, które nie różnią się między sobą umiejętnościami.
Starcia rozgrywają się w sześciu obszarach, a każdy obszar to pewna liczba map. Na tych nierzadko znaleźć możemy interaktywne elementy mogące się przysłużyć w trakcie rywalizacji, np. pędzące przez metro pociągi. Do naszej dyspozycji oddano jedenaście broni, a każda z nich posiada dwa tryby wystrzału - podstawowy i alternatywny.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych