Battle Realms: Winter of the Wolf - opis gry
Battle Realms: Winter of the Wolf to strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez Liquid Entertainment i wydana przez Crave Entertainment 11 listopada 2002 roku w USA i 29 listopada 2002 roku w Europie przez Ubisoft. Gra ukazała się wyłącznie na komputery osobiste z systemem Windows. 20 września 2012 roku - wraz z podstawką - zadebiutowała w cyfrowej dystrybucji na portalu GoG.
Produkcja jest rozszerzeniem do wydanego rok wcześniej Battle Realms, które to nie zmienia założeń wersji podstawowej. Jest to zatem osadzona w czasach będących mieszanką tych znanych z terenów Japonii oraz elementów magicznych produkcja, gdzie między sobą mierzą się 4 klany - trujący Lotus, barbarzyński Wilk, śmiertelny Wąż oraz honorowy Smok. Każda ze stron dysponuje unikatowymi jednostkami, umiejętnościami, bohaterami czy budynkami. Rozwój odbywa się poprzez zdobywane podczas walki punkty Yin/Yang oraz budowę coraz potężniejszych budowli. Dodatkowo także chłopi pełnią tu dużo istotniejszą rolę niż w przypadku większości strategii, ponieważ poza zbieraniem surowców - w Battle Realms są to ryż i woda - oraz budową budowli są w odpowiednich budynkach szkoleni na wojowników.
W ramach rozszerzenia deweloper zdecydował się na wzbogacenie klanów o nowe jednostki oraz umiejętności do rozwinięcia, a ponadto wzbogacił tryb scenariuszy (rozgrywanych z maksymalnie 8 osobami) o 30 nowych map. Dodatkowo w 12 mapach przedstawiona została nowa historia, umiejscowiona przed wydarzeniami z Battle Realms. W jej ramach graczowi przyjdzie pokierować Graybackiem oraz klanem Wilka - będący w niewoli wojownicy decydują się przeciwstawić swojemu ciemiężycielowi, klanowi Lotusa, i ukarać jego przywódcę za doprowadzenie do takiego stanu.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych