Battlefield: Bad Company - opis gry
Battlefield: Bad Company to pierwoszoosobowa strzelanina stworzona przez szwedzkie studio DICE i wydana przez Electronic Arts w czerwcu 2008 roku na konsole PlayStation 3 oraz Xbox 360. Bad Company jest pierwszym tytułem, który wykorzystuje silnik graficzny Frostbite.
Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, gdzie trwa wojna pomiędzy Federacją Rosyjską a Stanami Zjednoczonymi. Gracz śledzi losy czterech żołnierzy z kompanii „B” 222. batalionu, nazwywanej po prostu Bad Company. Głównym bohaterem jest Preston Marlowe, który dopiero co został przydzielony do kompanii. Pozostali żołnierze, wchodzący w skład Bad Company, to Terrence Sweetwater, George Gordon Haggard Jr. oraz sierżant Samuel D. Redford - dowódca. Gracz rozpoczyna zabawę w fikcyjnym państwie Serdaristan, położonym nad Morzem Kaspijskim.
Produkcja DICE to shooter z widokiem FPP, w którym zadaniem gracza jest przemieszczać się wraz z oddziałem do przodu w ramach dość ograniczonych środowisk rozgrywki, w celu wykonania misji. Na podstawowe wyposażenie żołnierza składają się: karabin, pistolet, nóż, granaty oraz materiały wybuchowe. Wraz z progresem, arsenał jest oczywiście rozbudowywany. Ważną rolę w Bad Company odgrywają pojazdy. Gracz może skorzystać z czołgu, helikoptera, pojazdu opancerzonego, uzbrojonego samochodu oraz łodzi. Gra oferuje również rozbudowany tryb wieloosobowy dla maksymalnie dwudziestu czterech graczy.
Silnik Frostbite 1.0, na którym hula Battlefield: Bad Company, umożliwia dużą zniszczalność otoczenia. Nie można zburzyć oczywiście wszystkiego, jednak w zależności od dostępnej broni czy pojazdu, gracz może w znacznym stopniu zmienić wygląd pola walki. Tytuł spod dłuta Szwedów chatakteryzuje się ponadto bardzo dobry udźwiękowieniem, a także dynamiczną ścieżką dźwiękową autorstwa Mikaela Karlssona.
Komentarze (18)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych