Beach Life - opis gry
Virtual Resort: Spring Break (w Europie wydane jako Beach Life) to strategia ekonomiczna wyprodukowana przez brytyjskie Deep Red Games (obecnie znane jako DR Studios) i wydana przez Eidos Interactive 6 września 2002 roku wyłącznie na komputery osobiste z systemem Windows. Na terenie Polski, dzięki Cenega S.A., produkcja pojawiła się sześć dni później - gra doczekała się reedycji, u nas w postaci pełnej wersji, która to została dodana do czasopisma Play (wydanie #9/2006).
Produkcja jest przedstawicielem strategii ekonomicznych przywodzących na myśl takie gry jak Monopoly Tycoon czy Airline Tycoon. Gracz wciela się więc w zarządce pewnego miejsca, starając się przy tym osiągnąć pewien cel - Brytyjczycy zdecydowali się przedstawić znajdujący się na wyspie kurort. W ramach wspomnianego zarządzania można m. in. ustalać ceny, budować nowe miejsca rozrywki/wypoczynku, a także reagować na sytuacje kryzysowe takie jak atak rekinów lub sztorm. Wypoczywający na plaży ludzie mogą wchodzić w interakcje nie tyle z miejscami na mapie, a także między sobą - wchodzące w jego skład elementy jak romansy czy wspólne picie drinków to jedne z wielu składowych występującego w grze humoru.
Z tą produkcją można zapoznać się wyłącznie w rozgrywce dla pojedynczego gracza. W jej ramach można wybrać scenariusz na jednej mapie czy kampanię, na którą to składają się także dwie misje treningowe (na Home Island i Safe Island). W ich trakcie gracz ma za zadanie zrealizować nadany przez twórców cel jak np. zbudować określony obiekt czy rozpropagować pewną aktywność.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych