Beyond Good & Evil HD

Beyond Good & Evil HD

7,9
86 oceny

Ocena wg platformy:

PS3 8.1
X360 7.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Ubisoft Montpellier
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
16 godzin
Premiery
Świat:
02.03.2011
Europa:
02.03.2011
Producent:
Ubisoft Montpellier
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Przygodowa,   Akcja,   Platformowa
Śr. czas:
16 godzin
Premiery
Świat:
02.03.2011
Europa:
02.03.2011

Beyond Good & Evil HD - opis gry

Beyond Good & Evil HD jest grą z gatunku action-adventure stworzoną przez studio Ubisoft Montpellier i wydaną przez Ubisoft w marcu 2011 roku na konsolę Xbox 360, a w czerwcu na PlayStation 3. Wersja na obie konsole jest reedycją gry, która pierwotnie ukazała się w 2003 na PlayStation 2, GameCube’a i pierwszego Xboksa.

Produkcja Ubisoft Montpellier przenosi gracza do roku 2435 na planetę Hillys w Czwartym Sektorze galaktyki. Świat Hillys przypomina miks współczesności z elementami science-fiction oraz fantasy. Sielankowa planeta nękana jest atakami Obcych, a bezpieczeństwa strzeże sekcja Alpa - wojsko walczące dla dobra społeczeństwa. Główą bohaterką gry jest młoda dziennikarka Jade. Jest ona sierotą, która nie znała swoich rodziców i dziś opiekuje się tymi, których los podobnie doświadczył. Pewnego dnia wścibska kobieta dostaje szansę, by z bliska przyjrzeć się zbrojnemu konfliktowi, a wówczas nie wszystko okazuje się tym, na co z pozoru wygląda.

Beyond Good & Evil HD to gra przygodowa, w której rozgrywka w dużym stopniu przypomina dowolną część znanej posiadaczom konsol Nintendo The Legend of Zelda. Skojarzenia z przygodami Linka nasuwają takie elementy, jak bliźniaczo podobny HUD, prosty system walki, automatyczne skoki czy takie drobiazgi jak serduszka symbolizujące energię bohaterki. Nadrzędnym celem gracza jest robienie zdjęć, będących dowodami na to, że przed ludźmi ukraywana jest prawda na temat bieżących wydarzeń.

Deweloper zdecydował się na prosty, masherski system walki, gdyż głównie należy się skradać. Lwia część zadań wymaga pozostawania w cieniu, a konsekwencją wykrycia przez wroga jest często konieczność powrotu do punktu kontrolnego. W wolnych chwilach można udać się po pobliskiego baru, a także wykonać kolejne zdjęcia.

Gra Michela Ancela liczy sobie niemal dekadę, nic więc dziwnego, że oprawa graficzna nie zachwyca. Rekompensuje to ciekawy design planety Hillys oraz jej mieszkańców, a także dużej klasy ścieżka dźwiękowa skomponowana przez Christophe’a Hérala. W stosunku do oryginału, podbito rozdzielczość oraz dodano obsługę trofeów/osiągnięć.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wideo - Beyond Good & Evil HD

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper