Bionic Commando (2009) - opis gry
Bionic Commando to strzelanina z widokiem z perspektywy trzeciej osoby wyprodukowana przez szwedzkie studio GRiN. Gra była rebootem klasyka o tej samej nazwie wydanego pod koniec lat 80-ych na NES-ie. Nowa wersja ukazała się na PC, PlayStation 3 oraz Xboxa 360.
Akcja dzieje się dziesięć lat po wydarzeniach przedstawionych w NES-owym oryginale. Historia kręci się wokół perypetii majora Nathana Spencera, który prowadzi szkolenia dla żołnierzy z bioniczym wyposażeniem. Do czasu. Spencer zostaje w pewnym momencie niesłusznie oskarżony o zdradę i wtrącony do więzienia - wydarzenie to staje się początkiem czystki mającej wymieść podobnych do niego. Przed planowaną egzekucją dochodzi jednak do wybuchu potężnej bomby odpalonej przez organizację terrorystyczną zwaną BioReign. W wyniku eksplozji główny bohater zostaje uwolniony i jego zadaniem staje się oczyszczenie splamionego imienia.
Sceną gry jest zdewastowane Ascension City. Jej strukturę oparto na misjach - wypełniamy tu różne zadania, które mogą polegać np. na wyeliminowaniu przeciwników lub włączeniu stacji nadawczej. Tak jak w oryginale, do dyspozycji posiadamy bioniczne ramię. Przydaje się ono nie tylko podczas walk, ale także jako narzędzie poszerzające możliwości eksploracji, np. umożliwia sięgnięcie do normalnie niedostępnego punktu. Nathan posiada także normalne bronie, które dzierży w prawej ręce (broń palną, granaty). W trakcie kampanii naszemu podopiecznemu będą przeszkadzać głównie terroryści z BioReign, ale życie utrudni mu również skażone radioaktywnymi substancjami otoczenie.
Rozgrywkę urozmaicają bonusy - rzeczy do kolekcjonowania oraz wyzwania. Te pierwsze bywają poukrywane w odwiedzanych przez nas lokacjach, wyzwania otrzymujemy z kolei zazwyczaj po zdobyciu jakiejś nowej zdolności. Jeśli dobrze je wykonamy, otrzymamy jakiś bonus, np. lepsze osłony.
Bionic Commando posiada tryb wieloosobowy dla maksymalnie ośmiu osób. Oferuje on dość zwyczajne warianty rozgrywki, jak Deathmatch, Team Deathmatch oraz Capture The Flag. Potyczki rozgrywają się w nim zwykle na małych wielopoziomowych mapach, które zaprojektowano z myślą o bionicznym ramieniu.
Komentarze (9)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych