Blasters of the Universe - opis gry
Blasters of the Universe to strzelanina w konwencji bullet hell wyprodukowana i wydana przez niezależne studio Secret Location. Tytuł ukazał się na komputerach oraz PlayStation 4 i do działania wymagał gogli wirtualnej rzeczywistości.
Rozgrywka - Blasters of the Universe
Blasters of the Universe to gra inspirująca się strzelaninami bullet hell. Różnica polega tu jednak na tym, że nie pilotujemy małego statku kosmicznego - zamiast tego akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Gra posiada fabułę, choć nie odgrywa ona szczególnie istotnej roli. Nasza postać przemierza tu wirtualny świat (trochę jak w filmie Tron) próbując powstrzymać niejakiego Alwyna, niepozornego faceta w realu, a w wirtualu z kolei tyrana rządzącego żelazną ręką.
Podobnie jak w innych grach bullet hell także i tutaj w naszą stronę lecą dziesiątki, setki pocisków, które należy omijać. Stopień trudności jest ogólnie dość wysoki. Musimy znaleźć możliwie jak najbardziej bezpieczne miejsce pozwalające unikać ostrzału, a z drugiej obmyślić dobrą strategię działania. Dla przykładu, czy wyeliminować na początek przeciwników mniej groźnych, acz liczniejszych, czy skupić się może na tych paru groźniejszych dysponujących najbardziej niebezpiecznymi atakami? W międzyczasie możemy wykonywać rozmaite uniki, a w najbardziej gorących sytuacjach włączyć osłony (choć te nie obronią nas przed wszystkim). Pod koniec planszy ścieramy się natomiast z bossem. Każdy z nich działa według pewnego schematu, który musimy poznać. Zmienia się on w zależności od tego, ile zostało przeciwnikowi energii.
Wraz z postępami odblokowujemy nowe bronie oraz części do nich (dostępne są też różne rodzaje osłon). Kampania składa się z czterech leveli, a oprócz niej dostępny jest też tryb z wyzwaniami (każdego dnia inne), Time Attack, Endless i speedruny. W grze zaimplementowano sieciowe rankingi.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych