Blazing Souls Accelate

Blazing Souls Accelate

4,0
2 oceny

Ocena wg platformy:

X360 -
PSP 3.0
PS2 5.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Idea Factory
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Premiery
Świat:
23.07.2009
Europa:
01.06.2012
Producent:
Idea Factory
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG taktyczny
Premiery
Świat:
23.07.2009
Europa:
01.06.2012

Blazing Souls Accelate - opis gry

Blazing Souls Accelate to strategia turowa wyprodukowana przez japońskie studio Idea Factory i wydana w Europie przez Rising Star Games na PlayStation Portable. Tytuł ukazał się także na PlayStation 2 i Xboxa 360, lecz te wersje nie zostały zlokalizowane.

Fabuła - Blazing Souls Accelate

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja gry toczy się niedługo po trwającej siedem lat wyniszczającej wojnie. Głównym bohaterem jest najemnik Zelos, który po zakończeniu konfliktu żyje jako najemnik i wraz ze swoją grupą chwyta się różnych zleceń. Pewnego razu natrafiają oni na tajemniczy przedmiot o wielkiej mocy zwany “core elemental”. Zelos postanawia znaleźć ich więcej, jednak wkrótce na scenę wkraczają istoty, które Bóg stworzył po to, by zapanowały nad światem. Tak się składa, że ich drogi krzyżują się z drogami oddziału głównego bohatera.

Rozgrywka - Blazing Souls Accelate

Gra posiada dość mocno złożoną mechanikę. Jeśli chodzi o podstawy, Blazing Souls Accelate przywodzi na myśl tradycyjne strategie turowe. Czyli: wybieramy lokację z mapy świata, oglądamy scenkę i dialogową i staczamy bitwę. Żeby jednak wybrać lokację, najpierw musimy ją znaleźć. Do tego potrzebujemy punktów WP, które gromadzimy wraz z progresem scenariusza lub wymieniając CP, punkty otrzymywane za klecenie combosów podczas walk.

Starcia przedstawia izometryczna kamera. Toczą się one na planszach pokrytych małymi kwadratowymi polami (jeszcze przed walką mamy niekiedy sposobność zmodyfikowania pola bitwy). Ważną funkcję w ich trakcie pełnią punkty AP, które potrzebujemy, by odpalić jakąkolwiek umiejętność. Im jest ona potężniejsza, tym więcej punktów potrzebujemy. Poza walkami mamy natomiast możliwość kustomizowania postaci oraz skilli, do czego także potrzebujemy specjalnych punktów.

Struktura gry jest nieliniowa.

Wideo - Blazing Souls Accelate

Poprzednie wideo
Następne wideo
Youtube video
Youtube video
Youtube video

Komentarze (1)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper