Reklama
Bravely Default: Praying Brage

Bravely Default: Praying Brage

0,0
0 oceny

Ocena wg platformy:

PC -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
01.11.2012
Producent:
Square Enix
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
RPG
Premiery
Świat:
01.11.2012

Bravely Default: Praying Brage - opis gry

Bravely Default: Praying Brage jest przeglądarkową, społecznościową grą RPG przeznaczoną na komputery osobiste, udostępnioną w listopadzie 2012 r. na terenie Japonii. Za jej developing odpowiadało studio NHN Hangame, a za wydanie firma Square Enix.

Oś fabularna gry rozgrywa się 200 lat po wydarzeniach z wydanego na Nintendo 3DS Bravely Default: Fairy Flies. W wyniku działań "tego, który przywiódł apokalipsę" na południe od krainy Luxendarc pojawia się niszczycielski Święty Filar, przez który ocean wyparowuje, a cztery złożone w swoich świątyniach Kryształy pryskają i pod postacią czarnych chmur krążą nad całym kontynentem, powodując dekadę ulewnych deszczy i oślepiających błyskawic. W ciągu kolejnych stu lat świat ulega stopniowemu rozpadowi, a całe masy lądów i wód podnoszą się w stronę nieba, by w końcu rozpaść się w atmosferze. Ten stan rzeczy udaje się przerwać dopiero 50 lat później za sprawą organizacji religijnej Crystal Orthodoxy, która zakopując w glebie jednego unoszącego się kontynentu fragment kryształu zebrany mocą modłów, zahamowała jego dalsze podnoszenie. Kontynent ten, nazywany od teraz Crystalica, staje się azylem dla uwięzionych na innych latających lądach niedobitków ludzkości, a dzięki wynalezionej przez Crystal Orthodoxy technologii Anchor Obelisk organizacji udaje się uratować jeszcze cztery wyspy: Ignis - Kontynent Ognia, Ondina - Kontynent Wody, Windan - Kontynent Wiatru oraz Petorania - Kontynent Ziemi. Na każdym z nich podtrzymujący je Kryształ zostaje otoczony świątynią, a jego ochroną zajmuje się przydzielona mu Westalka. Jedna z nich, wcześniej władczyni Windan a teraz Westalka Wiatru, Edea Lee Oblige, wyrusza w podróż mającą na celu odnalezienie jej dawnej przyjaciółki oraz poprzedniczki, Agnes Oblige. W jej misji wspomogą jej trzy pozostałe Westalki: Iglia Ningva Oblige z Ignis, Curie Oblige z Ondiny oraz Lilia DeRosso Oblige z Petoranii.

Dalsza część tekstu pod wideo

Gracz rozpoczyna swoją przygodę od stworzenia własnej postaci oraz zaprzysiężenia się jednej z czterech chroniących Kryształy Westalek. Mechanika rozgrywki wykorzystuje znany z Bravely Default: Fairy Flies system zmiany profesji Asterisk Job. Oprócz wszystkich znanych wcześniej zawodów (Monk, Valkyrie, Assassin itd.) w gra wprowadza także Wojownika (Warrior) i Artylerzystę (Gunner). Po osiągnięciu biegłości w więcej niż jednej profesji można próbować łączyć ich efekty - przykładowo Knight i Black Mage skutkuje utworzeniem Spell Fencera, a Black Mage i White Mage - Red Mage'a. Kolejne zawody dla swojej postaci gracz odblokowuje, aktywując otrzymywane wskutek misji i specjalnych eventów Asterisków.

Praying Brage wspiera współpracę z Bravely Default: Fairy Flies. Uczestnictwo w otwartej becie tytułu uprawniało właścicieli 3DSów do odblokowania specjalnego Prayer Costume dla jednej z postaci, Edea'i Lee.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper