Call of Duty: Black Ops II - opis gry
Call of Duty: Black Ops II to shooter z widokiem z pierwszej osoby stworzony przez studio Treyarch i wydany przez Activision Blizzard w listopadzie 2012 roku na konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz Nintendo Wii U. Black Ops II ustanowiło nowy rekord pod względem sprzedaży w pierwszym tygodniu od premiery.
Na tryb fabularny składają się dwie połączone ze sobą historie. Pierwsza ma miejsce w latach 1986-89 w przededniu zakończenia okresu zwanego Zimną Wojną, natomiast druga rozgrywa się w przyszłości. konkretnie w roku 2025, w czasie nowej Zimnej Wojny. Główny bohater pierwszej części Call of Duty: Black Ops, Alex Mason, powraca w Cod: Black Ops II, a gracz dowiaduje się o jego konflikcie z głównym antagonistą BO II, Raulem Menendezem. W roku 2025 syn Alexa Masona, David, jest głównym bohaterem w dziejach kolejnej Zimnej Wojny, tym razem rozgrywającej się pomiędzy Chinami a Stanami Zjednoczonymi. W nowej erze pola bitwy zdominowane są przez roboty, futurystyczną broń, bezzałogowe pojazdy oraz inne wytwory technologii przyszłości.
Rozgrywka w Black Ops II w swoich podstawowych założeniach niewiele różni się od Modern Warfare 3. W dalszym ciągu ważna jest współpraca z naszym oddziałem, co dotyczy nie tylko wspomagania ogniem, lecz również niesienia pomocy rannemu kompanowi. AI przeciwników nie stoi na niebotycznym poziomie, choć tak naprawdę istotne znaczenie ma wybrany poziom trudności. Akcja w „trójce” ma miejsce w nowych środowiskach, co pozwoliło deweloperowi urozmaicić gameplay. Dostaliśmy sekcje z celowniczkiem „na szynach”, starcia z wykorzystaniem futurystycznych pojazdów czy możliwość wyboru drogi, co wpływa na finał historii. Usprawnieniom poddano rozbudowany tryb multiplayer, w którym walczyć ze sobą może maksymalnie dwudziestu czterech graczy. Gracz może wybrać, w jakiej klasy postać chce się wcielić, a następnie wziąć udział w meczu z danego trybu.
Deweloper wycisnął maksimum z leciwego silnika, który pamięta jeszcze pierwszą odsłonę Call of Duty 4: Modern Warfare (2007). Gra działa w ultrapłynnych sześćdziesięciu klatkach na sekundę, a główny motyw muzyczny skomponował Trent Reznor.
Komentarze (49)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych