Cannon Fodder 2

Cannon Fodder 2

8,4
60 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.3
AMIGA 8.4

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Sensible Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.,   Strategiczna
Śr. czas:
23.5 godzin
Premiery
Świat:
1994
Europa:
1994
Producent:
Sensible Software
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina tak.,   Strategiczna
Śr. czas:
23.5 godzin
Premiery
Świat:
1994
Europa:
1994

Cannon Fodder 2 - opis gry

Cannon Fodder 2 to strzelanka z elementami gry strategicznej wyprodukowana przez studio Sensible Software i wydana przez Virgin Interactive na komputery typu PC i Amiga. W odróżnieniu od pierwowzoru, “dwójka” nie ukazała się na żadnej konsoli.

Druga odsłona Cannon Fodder czerpie garściami z poprzednika. Także i tutaj kierujemy małym oddziałem składającym się z maksymalnie czterech żołnierzy. Nasi podopieczni dysponują karabinami maszynowymi (to ich podstawowa broń) oraz innymi broniami, ale nie należą do najwytrzymalszych, więc siła ognia nie załatwia wszystkiego.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Żołnierze toczą boje z innymi żołnierzami oraz rozmaitymi pojazdami, przyjdzie im również demolować niektóre obiekty. Co warte podkreślenia, nie wszystko da się zniszczyć za pomocą karabinu maszynowego - czasami będą potrzebne również inne bronie. Sprzęt posiada niekiedy limitowaną ilość amunicji, więc musimy umiejętnie nim zarządzać. W przeciwnym wypadku może się zdarzyć, że cele misji będą nie do zrealizowania. Amunicję, tak jak poprzednio, znaleźć można w porozstawianych tu i ówdzie skrzynkach.

 

Na przejście czekają 24 misje, które podzielono jeszcze na mniejsze levele. Całość spaja wątek fabularny traktujący o podróżach w czasie, lecz nie został on uwypuklony ze względu na ograniczenia budżetu. Żołnierze odwiedzą tym razem opanowane przez gangsterów Chicago, Bliski Wschód, statek kosmiczny obcych, planetę obcych itd., a poziomy zostały zaprojektowane tak, by zaoferować większe wyzwanie. Gameplay polega na tym, na czym polegał wcześniej - rozpirzamy siły nieprzyjaciela starannie planując strategię, która weźmie pod uwagę liczebność naszą, przeciwnika oraz charakterystykę terenu (każda lokacja ma jakieś unikalne dla siebie elementy). Fałszywy ruch jest w stanie spowodować pogrom oddziału i konieczność rozpoczynania zabawy od nowa.

Wideo - Cannon Fodder 2

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper