Chime Super Deluxe - opis gry
Chime Super Deluxe to gra logiczno-muzyczna wyprodukowana przez Zoë Mode. Tytuł ukazał się na PS3. Był on rozbudowaną o dodatkową zawartość wersją Chime, która pierwotnie ukazała się na Xboxie 360.
Rozgrywka - Chime Super Deluxe
Zabawa stanowi mieszankę Tetrisa z Lumines. Naszym zadaniem jest wypełnić planszę składającą się z kilkuset bloków losowo dobieranymi klockami. Klocki należy układać obok siebie, tak aby tworzyły kwadraty lub prostokąty. Te z kolei skanowane są regularnie przez pasek sekwencera, który z utworzonych konstrukcji dodaje do linii melodycznej nowe efekty dźwiękowe, takie jak uderzenie bębenka, fragment wokalu czy też gwizd flecika. W telegraficznym skrócie: układając klocki - tworzymy muzykę.
Pierwowzór cierpiał na dość ubogi soundtrack (ledwie 5 utworów), natomiast wersja Super Deluxe oferuje nam drugie tyle kawałków. Do artystów znanych z pierwowzoru (takich jak Moby, Paul Hartnoll z Orbital czy Markus Schulz) dołączyli Plaid, Shlomo czy Sabrepulse, który specjalizuje się w muzyce z gatunku "Chiptune" nawiązującej do gier retro. Mimo że poszczególne utwory różnią się od siebie nieco klimatem i tempem, to przez wzgląd na bogatą ścieżkę instrumentalną zapewniają moc wrażeń podczas majstrowania nimi z sekwencerem. Każda partyjka pozwala nam niejako stworzyć nowy remix tej samej piosenki.
Pod względem wariantów rozgrywki dorzucono niedostępny wcześniej tryb multiplayer - wyłącznie w formie lokalnej. Zagrać możemy w trybie kooperacji, starając się jak najszybciej zapełnić planszę razem z partnerem lub też na zasadzie pojedynku - gdzie każdy pracuje na swoje konto (w miarę zapełniania planszy można później podkradać fragmenty załatane przez naszego przeciwnika). Oczywiście nie zabrakło swobodnego układania dla samotnego gracza i walki z czasem w opcji 3, 6 i 9 minut.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych