Chime - opis gry
Chime to gra logiczna wyprodukowana przez studio Zoë Mode i wydana przez OneBigGame w dystrybucji cyfrowej na komputery osobiste oraz Xboxa 360. Większość dochodów z jej sprzedaży została przeznaczona na cele dobroczynne.
Chime łączy cechy Tetrisa i serii Lumines. Podczas rozgrywki mamy do czynienia z planszą, która pokryta jest mniejszymi kwadratowymi polami. Nasze zadanie sprowadza się do umieszczania na niej klocków o rozmaitych kształtach, które możemy dowolnie obracać. Rzecz polega na tym, by klockami zapełnić powierzchnię o rozmiarach co najmniej 3x3, a potem w miarę możliwości dokładać ich więcej, by skasować większą zdobycz punktową nim pojawia się baseline. By zaliczyć poziom, musimy nabić odpowiednią wartość “coverage” w wyznaczonym czasie (przy czym, jeśli mamy skilla, ten coverage może wynieść nawet kilkaset procent).
Co warto dodać, po nabiciu punktów włączają się sample utworów muzycznych. Twórcom gry udało się namówić do współpracy znanych muzyków (Philipa Glassa, Moby’ego, Markusa Schulza, Puala Hartnolla z Orbital i Freda Deakina z lemon Jelly), którzy swe utwory udostępnili pro bono.
Gra posiada dwa warianty zabawy. W Timed Mode usiłujemy nabić jak najwięcej punktów w wyznaczonym czasie (trzy opcje do wyboru), natomiast w Free Mode otrzymujemy wolną rękę w rozmieszczaniu klocków na planszy, co daje możliwość tworzenia nowych dźwięków i tym samym remiksowania udostępnionych kawałków.
Chime nie posiada multiplayera, ale zamiast tego developer przygotował sieciowe rankingi.
Komentarze (0)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych