Coded Arms - opis gry
Coded Arms to strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby wyprodukowana i wydana przez Konami. Tytuł ukazał się tylko na PlayStation Portable stosunkowo niedługo po premierze konsoli.
Fabuła Coded Arms jest prosta, będąc raczej czymś w rodzaju pretekstu do podjęcia wyzwania. Wcielamy się tutaj w hakera, który musi się włamać do A.I.D.A., zaawansowanego programu służącego do symulowania realistycznych warunków bitewnych. Program wymyka się w pewnym momencie spod kontroli i rozprzestrzeniając się próbuje przechwytywać coraz więcej danych. Włamując się do wirtualnego świata wykreowanego przez A.I.D.A. nasz podopieczny musi go ustabilizować.
Wirtualna rzeczywistość Coded Arms składa się z sektorów, z kolei sektory składają się z pomniejszych plansz. Naszym zadaniem jest po prostu wytrzebić wszystkich przeciwników, którzy się w nich zagnieździli. To, co wyróżnia rozgrywkę produkcji Konami na tle konkurencji, to levele z losowo generowanymi elementami otoczenia. Z drugiej strony wszystkie wykonane są jednak według jednego schematu - mają kwadratowy kształt a w ich środku znajdują się wykreowane przez grę obiekty.
Coded Arms posiada pewne patenty stosowane w grach RPG. Otóż zabijając kolejnych nieprzyjaciół zdobywamy ekwipunek - bronie oraz pancerze. Sprzęt posiada pięć parametrów, które opisują jego przydatność lub nieprzydatność, a z czasem możemy go również doskonalić dzięki zdobycznym częściom.
Oprócz trybu singlowego produkcja Konami posiada również multiplayer dla czterech osób. Dostępne są w nim trzy tryby: Deathmatch, Keep the Mark oraz Last Man Standing.
Komentarze (2)
SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych