Crash Twinsanity

Crash Twinsanity

7,0
48 oceny

Ocena wg platformy:

PS2 7.1
XBOX 6.6

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Travellers Tales
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
13 godzin
Premiery
Świat:
30.08.2004
Europa:
08.10.2004
Producent:
Travellers Tales
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Platformowa
Śr. czas:
13 godzin
Premiery
Świat:
30.08.2004
Europa:
08.10.2004

Crash Twinsanity - opis gry

Crash Twinsanity to trójwymiarowa platformówka wyprodukowana przez studio Traveller’s Tales na PlayStation 2 i Xboxa. Gra powstawała też na GameCube’a, ale prace nad tą wersją przerwano z niewyjaśnionych przyczyn. Twinsanity to piąty tytuł z udziałem Crasha Bandicoota, nieoficjalnej maskotki pierwszej konsoli Sony.

Crash Twinsanity kontynuuje wątki Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex. Główny bohater, popularny jamraj, pokonał tam szalonego naukowca Neo Cortexa i uniemożliwił mu realizację niecnych planów. Teraz wydarzenia przybierają jednak nieoczekiwany obrót - odwieczni wrogowie łączą siły, by powstrzymać dwie zmutowane papugi chcące zniszczyć wyspy Wumpa.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Produkcja Traveller’s Tales pod względem rozgrywki zasadniczo odbiega od tego, co fani Crasha mogą znać z poprzednich odsłon. Tam poruszaliśmy po wąskiej ścieżce, tutaj natomiast dano nam większą swobodę ruchów, choć levele w tradycyjnym stylu też się pojawiają. Co więcej, nasze główne zadanie nie polega już na zbieraniu diamentów i kryształów - te są tu obecne, ale służą np. do odblokowywania bonusowej zawartości, jak obrazki w galerii.

 

Sterowanie wygląda podobnie jak w poprzednich częściach, ale Crash zyskał też kilka nowych zdolności. Przede wszystkim może on wykorzystywać Cortexa do swoich celów. Jest nim w stanie wymachiwać albo rzucać niczym bumerang, co pozwala na przełączanie oddalonych przycisków.

 

Dawny antagonista miewa też inne role. Czasami (jako Crash) musimy mu bowiem oczyścić drogę do celu, innym razem sami przejmujemy nad nim kontrolę. W takich sytuacjach jest on uzbrojony w gnata z nieograniczoną ilością amunicji. Co ciekawe, to jednak nie jedyne interesujące urozmaicenie rozgrywki. Grywalna jest również siostrzenica Cortexa, Nina, posiadają na wyposażeniu mechaniczne ramiona, a w dalszych częściach gry Crash może zasiąść za sterami mecha.

Wideo - Crash Twinsanity

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper